• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
1
استاندار البرز:

۲۰۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش البرز شده است

  • کد خبر : 31911
  • 01 مهر 1403 - 10:14
۲۰۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش البرز شده است
استاندار البرز گفت: در راستای نهضت مدرسه در استان البرز، حدود 200 مدرسه با کمک خیرین و اعتبارات دولتی احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم زنگ مهر استان البرز صبح امروز در یکی از مدارس شهر کرج با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

علاءالدین رفیع زاده، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت در حال استقرار است و قطعا یکی از دغدغه های اصلی ما این است که بتوانیم با استفاده از آمایش سرزمین و بررسی دقیق نیازمندی های وزارتخانه در حوزه جذب معلمان، فعالیت کنیم.

وی افزود: در حال فراهم کردن بسترهای این امر هستیم تا زمینه رفع مشکلات وزارتخانه در حوزه تامین نیروی انسانی فراهم شود. اگر کمبودی در این حوزه وجود دارد، به نحو مقتضی و روش های سازمانی و کارشناسی به آن خواهیم پرداخت تا بتوانیم با کمک وزارت آموزش و پرورش مشکلات را مرتفع کنیم.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص نهضت مدرسه سازی با توجه به کمبودهای موجود و تلاش های دولت قبل در راستای مدرسه سازی مطرح کرد: البرز در حوزه زیرساخت مراکز آموزشی ضعیف است و با کمبودهایی در این زمینه مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: در راستای نهضت مدرسه در استان البرز، حدود ۲۰۰ مدرسه با کمک خیرین و اعتبارات دولتی احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است. برای سال تحصیلی جدید نیز ۵۷ پروژه که عمدتا مدرسه و مجموعه های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش هستند به بهره برداری می رسند.

استاندار البرز با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان به نسبت ۵۲۰ هزار دانش آموزی که داریم پایین است، خاطرنشان کرد: امید آن می رود بتوانیم به کمک دولت چهاردهم مشکلات البرز را با همکاری و وحدت به صورت کامل رفع کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.