• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
1
مدیرکل راهداری استان البرز:

۲۸ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری البرز اضافه شد

  • کد خبر : 31978
  • 01 مهر 1403 - 20:58
۲۸ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری البرز اضافه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از خرید ۱۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اظهار کرد: با خرید ۱۳ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای راهداری البرز آمار ماشین آلات راهداری این استان به ۱۵۹ دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: ۷ دستگاه لودر ۵ تن، ۴ دستگاه کامیونت گشت راهداری، یک دستگاه اسکیدلودر(بابکت)،یک دستگاه لیفتراک، ۴ دستگاه برف خور تراکتوری، ۱۰ تیغه برف روی کامیونی و یک دستگاه کفی دو محور با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از بودجه های ملی و استانی خریداری شد.

زندی فر بیان کرد: در همین راستا با توجه به فرارسیدن فصل سرما بازسازی و تعمیر ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین این اداره کل در دستور کار قرار گرفت که با استفاده از توان نیروهای این اداره کل ۱۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین استان های البرز، تهران، مازندران، قزوین و جنوب سمنان (شاهرود) با اجرا ‌و نظارت این اداره کل در این استان در‌حال بازسازی و تعمیر اساسی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز متذکر شد: ماشین آلات جدید خریداری شده، در محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31978

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.