• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
با مشارکت انجمن سینمایی جوانان ایران؛

برپایی دوره های ۷ ماهه فیلم سازی در البرز

  • کد خبر : 32060
  • 03 مهر 1403 - 9:33
برپایی دوره های ۷ ماهه فیلم سازی در البرز
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره برداری از رسانه در تبیین ارزش های انسانی و ایمانی گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با همکاری و مشارکت انجمن سینمایی جوانان ایرانی دوره های فیلم سازی را برپا می کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اظهار کرد: در جریان برپایی دوره های فیلم سازی گفت: دوره ۷ ماهه فیلم سازی با حضور اساتید مجرب و توانمند عرصه سینما ویژه فعالان مسجدی برپا می شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره برداری از رسانه در تبیین ارزش های انسانی و ایمانی گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با همکاری و مشارکت انجمن سینمایی جوانان ایرانی دوره های فیلم سازی را برپا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین شکری با بیان اینکه این دوره آموزشی در سه گام به صورت حضوری و مجازی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این دوره در قالب کارگاهی و مجازی در محورهای مختلف فیلم سازی، اعم از عکاسی، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری و دیگر عناوین مرتبط آموزشی است.

وی اظهار کرد: انجمن سینمایی جوانان ایران یکی از گسترده ترین مرکزهای آموزشی سینمایی است که همواره در تربیت و رشد فعالان این عرصه گام های موثری را برداشته است.

گفتنی است، مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا ۱۵ آبان ماه است و فعالان مسجدی از کانون های فرهنگی هنری سطح استان البرز امکان ثبت نام در این دوره آموزشی را دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32060

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.