• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4
یادداشت/ جواد چپردار

نیاز نسل جدید به خاطرات حقیقی مردان بی ادعا

  • کد خبر : 32177
  • 04 مهر 1403 - 14:41
نیاز نسل جدید به خاطرات حقیقی مردان بی ادعا
نسل جدید و فرزندان هوشمند این مرز و بوم در میان غربت رزمندگان شهید و سرداران رشید آن ایام لابلای جستجوی اسطوره های مجازی، بیش از پیش به خاطرات حقیقی مردان بی ادعا نیاز دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، عضو شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی آورده است: مرور خاطرات دفاع مقدس دمیدن روح ایثار، مقاومت، اخلاص، عرفان، شهامت و شهادت بر کالبد در هم تنیده جامعه امروز و ارتزاق فرهنگ غنی بر اندیشه های تهی از اخلاق، انصاف و مداراست.

بدیهی است که نسل جدید و فرزندان هوشمند این مرز و بوم در میان غربت رزمندگان شهید و سرداران رشید آن ایام لابلای جستجوی اسطوره های مجازی بیش از پیش به خاطرات حقیقی مردان بی ادعا نیاز دارند تا بدانند استقلال و سربلندی ایران عزیز مرهون و مدیون خونهای زیادی است که در مسیر این انقلاب بر زمین ریخته شده است.

ایستادگی و مقاومت رزمندگان نستوه دفاع مقدس به حاکمیت ها، دولت ها و مدیریت های جاری، حیات ظهور و حضور بخشیده است. امنیت، آرامش و اقتدار امروز ما مرهون بذل خون شهدا و ایثار رزمندگانی است که از وابستگی ها و دلبستگی های خود گذشتند تا این انقلاب پایدار بماند.

غفلت از آرمان متعالی جهاد و شهادت حتی برای یک لحظه هم در مصلحت نظام جمهوری اسلامی و تکالیف مقرر کارگزاران ذیل تا صدر آن نیست. لذا در سالروز هفته پرافتخار دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل، رزمندگان و بسیجیان جان برکف را گرامی می داریم و ندای «تا رزمنده ایم بر آن عهدی که با شهیدان بسته ایم، هستیم» را با افتخار سر می دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.