• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد؛

لزوم رفع سد معبر و هرگونه بساط گستری در اطراف مدارس

  • کد خبر : 32520
  • 09 مهر 1403 - 19:35
لزوم رفع سد معبر و هرگونه بساط گستری در اطراف مدارس
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از پی گیری رفع سد معبر عمومی مسیر منتهی به مدرسه دانش‌آموزان در اطراف خیابان دانشکده تاکید کرد و گفت: سد معبر یکی از معضلات همه شهرداری هاست که به ویژه در اطراف مدرسه شهید فهمیده شرایط بدی ایجاد کرده با حمایت مسئولان مربوطه و عزم راسخ این معضل برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور، سخنگوی شورای اسلامی شهرداری کرج با همراهی معاون خدمات شهر شهرداری و مدیر منطقه ۲ شهرداری در حاشیه بازدید از اطراف مدرسه شهید فهمیده واقع در خیابان دانشکده کرج ضمن بررسی مشکلات بساط گستران اطراف مدرسه اظهار کرد: متاسفانه پدیده سدمعبر، علاوه براین که موجب برهم خوردن آرامش شهر وشهروندان می شود یکی ازمشکلات اساسی شهرمحسوب می شود و رفع آن یکی از وظایف اصلی شهرداری است.

وی به بروز و ظهور انواع آسیب‌های اجتماعی در اطراف مدارس اشاره کرد و گفت: در همین زمینه به منظور کاهش آلودگی محیط و افزایش رضایتمندی عمومی، با موارد سدمعبر برخورد و برای جمع آوری خدمات شهری شهرداری موظف شد با هماهنگی مرجع انتظامی نسبت به رفع انسداد معبر عمومی منتهی به مدرسه اقدام کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب یا سکنی یا هر عنوان دیگری را ممنوع اعلام کرده و گفته که شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کند.

قاسم پور با بیان اینکه برقراری نظم بدون حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده نخاله های ساختمانی در محلات یا مواجه شدن با مزاحمت های سد معبر می توانند موارد مورد نظر را به واحد سد معبر یا سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا رفع مشکلات در دستور کار نیروهای این واحد قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32520

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.