• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
امام‌ جمعه نظرآباد:

حمله طوفانی ایران قلب رژیم کودک کش را شکافت

  • کد خبر : 32632
  • 13 مهر 1403 - 15:13
حمله طوفانی ایران قلب رژیم کودک کش را شکافت
امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: حمله طوفانی جمهوری اسلامی ایران که قلب رژیم کودک کش را شکافت و محور شرارت و شرکای جنایت کارآن را به ترس و وحشت انداخت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت‌ الاسلام و المسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: در بین امام‌زادگان انقلابی عصر ائمه(ع)، شخصیت نامدار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به تعبیر رهبر معظم‌‌ انقلاب «ستاره‌ای درخشان‌ ازخاندان‌ پیامبر(ص)است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با ترور شهید سید حسن‌ نصرالله به جهانیان ثابت کرد که دیگر توان رویارویی مستقیم با محور مقاومت را ندارد و تنها راه چاره‌اش، استفاده از ابزارهایی مانند ترور است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: مقاومت حزب‌ الله و پیروزی های افتخار آفرین آن ثابت کرد که اولاً تنها راه رهائى، جنگ و مقاومت مسلحانه علیه اسرائیل است؛ ثانیاً این راه قطعاً به‌ پیروزى خواهد انجامید.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شریک درجه‌اول و مستقیم جنایات رژیم اشغالگر وکودک‌ کش صهیونیستی در منطقه هستند، گفت: حمله طوفانی جمهوری اسلامی ایران که قلب رژیم کودک کش را شکافت ومحور شرارت و شرکای جنایت کارآن را به ترس و وحشت انداخت.

فعالان رسانه باید از طریق عملیات ضدجنگ روانی با جنگ روانی دشمن مقابله کنند

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تصریح کرد: ضمن قدردانی از پشتیبانی ارتش و وزارت دفاع باید گفت؛ نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی ادامه داد: در زمانی که نخست وزیر اسرائیل به پناهگاه‌ها پناه برده بودند و با دست لرزان بیانیه می‌خواند، فرمانده کل قوا در محل حسینیه امام (ره)، با نخبه‌های کشور ایران راجع به پیشرفت وآبادانی کشور مانند یک ابرقدرت جهانی گفتگو می کند.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: بر همین اساس فعالان رسانه باید از طریق عملیات ضدجنگ روانی با جنگ روانی دشمن مقابله کنند تا دشمن زخمی نتواند از طریق عملیات روانی، شکست خود را جبران کند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته فرجا و قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه متذکر شد: بخش عمده تأمین امنیت، تحکیم نظم واجرای قانون و عدالت، بر عهده نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32632

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.