• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
امام‌جمعه کمالشهر:

شهادت سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آورد

  • کد خبر : 32652
  • 13 مهر 1403 - 17:52
شهادت سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آورد
امام جمعه کمالشهر گفت: همه بدانند، با شهادت سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به اذن الله به وجود نخواهد آمد و انشاءالله حزب عزیز لبنان و جبهه مقاومت بر مبارزه، تا زوال کامل غده چرکین سرطانی ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمود نورپور، امام جمعه کمالشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان، مجاهدکبیر حاج سید حسن نصرالله اظهار کرد: سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت در لبنان، با همان ویژگی های مالک اشتر بود.

وی افزود: او مثل مالک، بنده ای از بندگان خالص و خوب خدا بود عبدا من عبادالله بود و به هنگام خطر و وحشت و بحران آرام و قرار نداشت «لایَنامُ ایام الخوفُ»، او شمشیر برنده ای از شمشیر های خدا بود بر گردن صهیونیسم «سیف مِن سیوف الله» او بر بدکاران، صهیونیسم و اشغالگران از شعله های آتش تند تر بود.

امام جمعه کمالشهر عنوان کرد: سید مقاومت عالمی بودند با فضیلت و مجاهدی بودند خستگی ناپذیر که ۳۲ سال تمام در راه خدا با شجاعت حیدری اش با دشمنان جنگید، پسر جوانش را داد و خودش هم مجروح و جانباز بود.

وی ادامه داد: سید مقاومت نه تنها به تشییع، نه تنها بر عالم اسلام، بلکه بر همه بشریت و عموم انسانها حق دارد؛ زیرا با تمام وجود با شرور ترین، خبیث ترین، کثیف ترین پدیده تاریخ بشری در عالم یعنی صهیونیسم می جنگید و جهاد و دفاع را رهبری می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نورپور با بیان اینکه مستحضرید صهیونیسم و قوم یهود نه تنها دشمن شیعه و سنی، بلکه دشمن همه انسان ها هستند، گفت: آنها برابر آموزه های دینی خود، فقط قوم یهود را انسان می دانند، غیر از یهود را حیوانات انسان نما می دانند که برای یهودیها آفریده شده اند!

وی خاطرنشان کرد: عاقبت هم این سید عزیز، غیور و خوش بخت به آرزویش که شهادت بود نائل آمد آن هم به دست اشقی الاشقیا دهر، رژیم سفاک و کودک کش و حامیانش به ویژه آمریکای جنایت پیشه و فریبکار، آمریکایی که سید مقاومت به وسیله بمب ها ی او و هواپیماهای او و نیز با نقشه و طراحی او به شهادت رسید.

امام جمعه کمالشهر ادامه داد: همه بدانند، با شهادت سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به اذن الله به وجود نخواهد آمد و انشاءالله حزب عزیز لبنان و جبهه مقاومت بر مبارزه، تا زوال کامل غده چرکین سرطانی ادامه خواهند داد.

وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر ازنیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه عزیز با ۲۰۰ موشک بالستیک، که در طول تاریخ بی نظیر است، پایگاه های هوائی، مراکز جاسوسی و نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار داد و ثابت کردکه گنبد آهنین چند لایه رژیم جعلی کارایی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین نورپور ضمن تبریک این پیروزی و صلابت به مقام معظم رهبری امام خامنه ای و نیروهای مسلح و مردم عزیز گفت: این عملیات قدرتمند و اعجاب آفرین آبروی جمهوری اسلامی را خرید و تبلیغات پرحجم و جنگ روانی ضد ایرانی رسانه های سعودی و اماراتی و… که بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن، شدت گرفته بود را به دیوار کوبید و نشان داد که قدرتمند ترین کشور منطقه غرب آسیا کیست.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه این عملیات، مرهمی بر دل های داغدار عاشقان انقلاب اسلامی بود، اذعان کرد: این عملیات، قلب امام زمان (ع) را شاد کرد این عملیات روح امام راحل، قلب مقام معظم رهبری و امت اسلامی بلکه قلب آزادی خواهان جهان را شاد کرد. آری این عملیات غرور آفرین دل غم زده کودکان و یتیمان غزه و لبنان را شاد کرد.

وی اظهار کرد: ما دست و بازوی مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی را می بوسیم و بر این دستان دشمن شکن افتخار می کنیم و رژیم سفاک و آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن بداند اگر بعد از این کوچکترین خطایی ازاسرائیل صادر شود، قطعاً با جواب بسیار شدیدتر و کوبنده تر مواجه خواهد شد.

خطیب نماز جمعه کمالشهر به ضرورت کمک به جبهه مقاومت تاکید کرد و افزود: امام خامنه ای فرمودند؛ بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سر افراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

وی ضمن تبریک روز نیروی انتظامی به عزیزان سبز پوش، خدوم، مومن و زحمت کش متذکر شد: نیروی انتظامی از ارکان نظام، حافظ امنیت کشور و مردم که وظائف بسیار خطیر و مهمی را بر عهده دارد و ماوی و پناهگاه مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین اضافه کرد: خدا را شاکریم که امروز پلیس ما، یک پلیس مکتبی، انقلابی و مردمی است و در راه اسلام و امنیت هم صدها نفر شهید تقدیم کرده است، مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی و پلیس مکتبی، طرح نور که یکی از بهترین ماموریت های این نیرو است را با قوت هرچه تمام ادامه دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32652

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.