• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب؛

ورزشکاران استان البرز حامیان جدید آب شدند

  • کد خبر : 33350
  • 27 مهر 1403 - 10:54
ورزشکاران استان البرز حامیان جدید آب شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برپایی غرفه فرهنگی، هنری آبفا البرز در مراسم جشن پر شور هفته تربیت بدنی که در محل ورزشگاه دکتر شریعتی کرج برگزار شد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمید رضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اظهار کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی طی سال‌های اخیر و کاهش منابع آبی در منطقه و کشور، ضرورت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از ذخایر آبی بیش از پیش مشهود است.

وی ادامه داد: بدین منظور اجرای جهاد تبیین، آگاه سازی جامعه، ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، امید آفرینی در سطح جامعه، در کنار اقدامات فنی و توسعه زیرساخت های خدمت رسانی طبق سیاست های مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: اجرای برنامه های متنوع و گوناگون فرهنگی، استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مدارس و دانشگاه ها، میادین ورزشی، تعامل با سازمان ها، دستگاه های اجرائی و خدمت رسان، پویش های مردمی، برنامه های مناسبتی در طول سال از جمله برنامه های شرکت آبفا برای نیل به اهداف این مسیر که همان ترویج مدیریت مصرف است، می باشد.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش کشور به ویژه استان البرز که از دیر باز مهد پرورش افتخار آفرینان شهیر در سطح کشور و محافل جهانی بوده، می‌تواند نقش مهمی در تبیین فرهنگ صحیح مصرف و حفظ منابع آب ایفا کند.

نامداری اظهار کرد: در حاشیه جشن هفته تربیت بدنی و ورزش که با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار برگزار شد، با استقبال و همراهی هیئت های متعدد ورزشی سطح استان البرز، ورزشکاران استان در سنین و گروه های مختلف نیز به جامعه بزرگ حامیان آب پیوسته تا شاهد برداشته شدن گام ارزنده دیگری در اجرای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=33350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.