• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
امام جمعه ماهدشت:

دشمن می خواهد با استفاده از روزنامه های زرد بین صفوف مومنین شکاف ایجاد کند

  • کد خبر : 33356
  • 27 مهر 1403 - 15:27
دشمن می خواهد با استفاده از روزنامه های زرد بین صفوف مومنین شکاف ایجاد کند
امام جمعه ماهدشت گفت: دشمن با چاپ مقالات و پرداختن به حاشیه ها و بیان کردن مباحث اختلافی در جامعه با استفاده از روزنامه های زرد و قلم به دستان اجیر شده، بین صفوف مومنین شکاف ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی رادمرد، امام‌جمعه ماهدشت در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در این میدان نبردی که ما الان هستیم البته از ابتدای فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی و اسلام خواهی امام راحل، این نبرد آغاز شده در دوران انقلاب که البته از ابتدای عصر هابیل و قابیل از مواجهه وجود دارد، اکنون این نبرد نزدیک به مرحله اوج خودش است، آنچنان که دشمن ما به زبان جاری کرد، نخست وزیر جنایتکار و تروریست صهیونیست ها نتانیاهو گفت: «جنگ ما، فقط جنگ با حماس، حزب الله و… نیست، جنگ ما جنگ آخرالزمانی است».

وی افزود: در این چنین نبردی ما نیاز داریم با مراجعه به قرآن کریم دستورات الهی را دریافت کنیم، ثبات قدم، صبر و استقامت، اطاعت از رهبری، عدم منازعه و درگیری داخلی و توصیه های مهم دیگر باید نصب العین باشد تا خطری متوجه اسلام و انقلاب مان نشود، هرچند دشمن در حال شبهه پراکنی است که در ایمان مان تردید کنیم تا ثبات قدم را بگیرد.

امام جمعه ماهدشت اضافه کرد: دشمن صحنه را به گونه ای پیش می برد تا با ترور فرماندهان مقاومت سلیمانی ها و سید مقاومت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و یحیی سنوار و نیل فروشان ها و زاهدی ها و …. و دست زدن کشتارهای جمعی با فجیع‌ترین شکل ممکن و تحریم اقتصادی و … صبر و استقامت ما را از بین ببرد و با شبهه پراکنی و تردید افکنی بخواهد در مسیر باور به رهبری و ولایت فقیه و اطاعت از او ما را سست کند و با چاپ مقالات و پرداختن به حاشیه ها و بیان کردن مباحث اختلافی در جامعه با استفاده از روزنامه های زرد و قلم به دستان اجیر شده، بین صفوف مومنین شکاف ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که این کارها در اراده ما سستی ایجاد نخواهد کرد، تاکید کرد: ما در میدان هستیم و خواهیم ماند تحت اوامر رهبر حکیم و عزیزمان ثابت قدم با ایمان محکم به این راه پر افتخاری که چهل و اندی سال طی کردیم پیش خواهیم رفت. اما از تحرک دشمن نباید غافل شد، جهاد تبیین الان هم یک وظیفه برای همه است تا آنهایی که فی قلوبهم مرض و قلبشان آغشته به نفاق است در صفوف مردم رخنه نکنند، مدارس ما و حوزه های علمیه ما، مراکز تعلیم و تربیت ما در این حوزه وظیفه دارند تا به هنگام و با اقدام دقیق و صحیح نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رادمرد با بیان اینکه مطمئناً اگر دستورات الهی را رعایت کنیم، پیروزی نهایی با ماست، خاطرنشان کرد: شیوه مقامت ما به شیوه مقاومت امام خمینی (ره) است امام خامنه‌ای، «در ادبیات سیاسىِ بین‌المللى، عنوان «مقاومت به شیوه‌ى امام خمینى» یک عنوان است. آنچه در تعبیرات فرنگى‌ها وجود داشت و بعد از قضیه‌ى آزادسازى خرّمشهر خیلى این اصطلاح شایع شد، «دکترین مقاومت امام خمینى» است؛ این را مطرح کردند و مقاله‌ها نوشتند.

وی ادامه داد: یکى از چهره‌هاى سیاسى معروف دنیا در مقاله‌اى نوشته است که «دوران نقش‌آفرینى منحصر به فردِ توان نظامى و اقتصادى در سیطره‌ى جهانى در حال افول است؛ اینکه یک کشورى توان نظامى زیادى داشته باشد و توان اقتصادى زیادى داشته باشد و بتواند به سیطره‌ى خود ادامه بدهد، دیگر در حال افول است؛ دنیا عوض شده»، او می‌نویسد که «در آینده‌ى نه چندان دور شاهد قدرتهاى فرامرزى‌ ایی خواهیم بود که از لحاظ ماشین‌آلات جنگى، مثل بمب اتم یا سهم در تولید صنعتى جهانى، چندان بالا نیستند امّا با قدرت تأثیرگذارى بر میلیون‌ها انسان، سیطره‌ى نظامى و اقتصادى غرب را به چالش خواهند کشید». این را یک سیاستمدار و صاحب‌نظر سیاسى غربى و آمریکایى می‌گوید. بعد هم اضافه می‌کند که «دکترین مقاومت خمینى با تمام توان، شاهرگ‌هاى سیطره‌ى غرب و آمریکا را هدف گرفته است». راز ماندگارى جمهورى اسلامى این‌ها است؛ این خطّى است که امام در میان ما باقى گذاشت؛ خطّ مقاومت و ایستادگى» و مطمئناً ما به پیروزی نهایی با داشتن این ویژگی ها خواهیم رسید.

خبرنگار: مریم ابوئی مهریزی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=33356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.