• امروز : شنبه - ۱۵ آذر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 6 December - 2025
5

پاسخگویی با کیفیت، کلید حفظ سرمایه اجتماعی در صنعت آب کشور

  • کد خبر : 40737
  • 07 خرداد 1404 - 11:16
پاسخگویی با کیفیت، کلید حفظ سرمایه اجتماعی در صنعت آب کشور
دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: رسیدگی به موقع به درخواست های مردم و پاسخگویی با کیفیت از مصادیق نگهداری این سرمایه اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی سوری، دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در حاشیه برگزاری کارگاه اقتصاد رفتاری از سلسله دوره های علوم رفتاری که در آبفای البرز برگزار شد، گفت: اعتماد مردمی به مراکز ۱۲۲، سرمایه بی بدیل شرکت های آب و فاضلاب است که می تواند باعث توسعه، موفقیت و پیشرفت صنعت آب شود.

وی با تاکید بر اینکه آب هم مانند هر سرمایه ای نیازمند حفظ، نگهداری مناسب و رسیدگی است، عنوان کرد: تسهیل تعاملات در راستای احترام به حقوق شهروندی، ارائه اطلاعات درست، کامل و به موقع از حوادث منجر به قطعی های آب و نیز ایجاد بسترهای ارتباطی مناسب جهت دسترسی آسان مشترکین به خدمات، رسیدگی به موقع به درخواست ها و پاسخگویی با کیفیت از مصادیق نگهداری این سرمایه اجتماعی است.

دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور افزود: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه CRM, به منظور افزایش اثر بخشی و افزایش قابلیت های تعاملی، برای همکاران این حوزه در دستور کار بوده و هدف نهایی، افزایش رضایتمندی و آرامش خاطر مردم از حضور همیشگی و موثر جهت ارائه خدمات شرکت های آب و فاضلاب به آنهاست.

سوری اذعان کرد: امروز، بیش از دیروز نیازمند به مشارکت و همراهی مردم در راستای توجه به آب، این مایه حیات و زندگی بخش هستیم تا بتوانیم بیش از این بدهکار آیندگان نباشیم. قهرمانان گمنام حوزه خدمت رسانی صنعت آب، در صفوف مختلف پاسخگویی، رفع حوادث، آبرسانی، مهندسی، مدیریتی و … تمام تلاش شبانه روزی خود را برای ارائه خدمات بی وقفه و آبرسانی پایدار انجام می دهند تا بتوانند حس آرامش را برای هم میهنان خود به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=40737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.