• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8
مدیر تحقیق و توسعه موسسه رازی:

آینده موسسه رازی متعلق به جوانان است

  • کد خبر : 25819
  • 16 بهمن 1402 - 2:00
آینده موسسه رازی متعلق به جوانان است
مدیر تحقیق و توسعه موسسه رازی گفت: آینده این مجموعه متعلق به این جوانان است و حضور پررنگ آنها، سرعت موسسه در رسیدن به اهداف خود که همان بیمه کردن سلامت جامعه و‌کشور است را بیشتر می کند.

به گزارش دیده بان البرز، دکتر سید رضا بنی هاشمی مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خبر داد: نخستین گروه مدال آوران المپیاد جهانی زیست شناسی و جمعی از مدال آوران سال‌های گذشته که در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته های داروسازی، پزشکی و علوم پایه پزشکی مشغول به تحصیل هستند، با حضور در موسسه رازی، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

وی هدف از این اقدام را آشنایی نخبگان و سرآمدان جوان با پیشرفت‌های کشور در حوزه های مرتبط و ایجاد انگیزه برای کمک به پیشرفت علمی و آبادانی کشور دانست و بیان کرد: برنامه بازدید نخبگان از بخش های مختلف این مجموعه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت تمایل فارغ‌التحصیلان برای خدمت در موسسه، مسیر کاری ویژه ای برای آنان فراهم خواهد شد.

مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اذعان کرد: بر این باوریم که آینده موسسه رازی متعلق به این جوانان است و حضور پررنگ تر آنها، سرعت موسسه در رسیدن به اهداف خود که همان بیمه کردن سلامت جامعه و‌کشور است را بیشتر خواهد کرد.

بنی هاشمی ادامه داد:‌ موسسه رازی از جمله مراکز تحقیقی و تولیدی است که در طول یک قرن فعالیت، به مدد تلاش دانشمندان و محققان بزرگ، با کسب دستاوردهای ارزشمند، در عرصه سلامت و بهداشت جامعه خدماتی گسترده ارائه داده است بنابراین اشتغال در این مجموعه افتخارآمیز است. از طرفی با حضور چهره های نخبه و برگزیده علمی در موسسه رازی، می توان پویاتر از قبل برای دهه های آتی برنامه ریزی کرد.

گفتنی است گروه بازدیدکننده در این تور علمی، از بخش‌های مختلف موسسه رازی شامل موزه دائمی روابط عمومی، بخش جانوران سمی، ساختمان تولید واکسن های نوترکیب، ساختمان تصفیه و فرمولاسیون سرم‌های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی و بخش تحقیقات توسعه ای (R&D) بازدید کردند و اعضای هیئت علمی موسسه، به طور کامل به پرسش‌های آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25819

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.