• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

استان البرز، قطب تولید محتوای ایثار و شهادت در کشور می شود

  • کد خبر : 19872
  • 25 تیر 1402 - 0:30
استان البرز، قطب تولید محتوای ایثار و شهادت در کشور می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع تولید محتوا در جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در تلاش هستیم تا استان البرز به قطب تولید محتوای ایثار و شهادت در کشور تبدیل شود.

به گزارش دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران، تولید محتوا را مهمترین اولویت در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: چند مجموعه تلویزیونی، رادیویی و مستند با موضوع ایثار و شهادت، با هدایت این اداره کل در استان البرز تولید شده یا در دست تولید است.

وی افزود: با تکمیل آن‌ها استان البرز به جایگاه ویژه‌ای در زمینه تولید محتوای ارزشی در سطح کشور دست می باد. در تلاش هستیم این استان به قطب تولید محتوای ایثار و شهادت در کشور تبدیل شود. تولید مجموعه رادیویی آن مرد آمد، مجموعه تلویزیونی سنگر دیروز، سنگر امروز، فیلم مستند پرچم دار، فیلم مستند مدال ابدی و مجموعه تلویزیونی هر خانه یک سنگر از جمله فعالیت های این اداره کل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزاری جشنواره فیلم موبایلی برش و تولید بیش از ۱۰ موشن گرافیک را از دیگر اقدامات این اداره کل دانست و اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی هر خانه یک سنگر به موضوع نقش زنان در دفاع مقدس می‌پردازد. یکی از موضوعات مهمی که پیگیر تولید محتوا و ثبت آن در تاریخ هستیم، اهمیت حضور و مشارکت زنان در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.