• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
11
فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد؛

اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز

  • کد خبر : 19309
  • 12 تیر 1402 - 3:00
اوباش قمه به دست مهرشهر در دام پلیس اطلاعات البرز
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سه نفر از اوباش تحت تعقیب مراجع قضایی که اقدام به قمه‌کشی، قدرتنمایی و ضرب و شتم یکی از شهروندان در مهرشهر کرج کرده بودند با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: اواسط سال گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح بین یکی از شهروندان و سه نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار استان، بررسی موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان محول شد.

وی عنوان کرد: متهمان که از اوباش شناخته شده و سابقه‌دار استان البرز بودند، به محض ارتکاب این جرم با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان به مکان نامعلومی نقل مکان و تمام ارتباطات خود را با اطرافیانشان قطع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: علیرغم اقدامات حرفه‌ای متهمان برای عدم دستگیر شدنشان توسط پلیس، با چندین ماه تلاش مستمر و بکارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی، چندین محل از مخفیگاه متهمان شناسایی و در نهایت هر سه متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مهرشهر کرج دستگیر شدند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود از ضرب و شتم شاکی پرونده را اختلاف شخصی نامبرده با یکی از بستگانشان اعلام کردند، گفت: هر سه متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای اوباشی‌گری و گردنکشی ندارد و پلیس با اقتدار با همه کسانی که قصد داشته باشند نظم و امنیت مردم را با خطر روبرو کنند برخورد سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19309

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.