• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

برگزاری ۴۴ جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در کرج

  • کد خبر : 13596
  • 16 بهمن 1401 - 18:42
برگزاری ۴۴ جشن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در کرج
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اجرای 44 جشن در مساجد، محلات و مناطق به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن برجی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اجرای ۴۴ جشن در مساجد، محلات و مناطق به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر خبر داد.

وی هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر را، احیا و یادآوری مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی ایران دانست و اذعان کرد: بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده دارای اهمیت ویژه ای است.

برجی با اشاره به برگزاری این جشن ها و نورافشانی در مناطق مختلف کرج بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با انواع توطئه‌ها، دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا مواجه شده است، بنابراین انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اینکه جهاد تبیین، تکلیفی بر دوش ماست و حکم آن نیز از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده بنابراین همه باید در راستای تحقق فرامین رهبر وارد میدان جهاد شوند.

برجی با تاکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر بیان کرد: مراسم این ایام، بهترین فرصت برای جهاد تبیین و شناساندن دستاوردهای انقلاب به اقشار مختلف مردم است بنابراین باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

معاون شهردار، حضور جوانان در صحنه های انقلاب را نشانه اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: همه ما تمام امکانات و آرامش امروز را مدیون از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم، دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی برای مردم بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.