• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز خبر داد؛

بسته فرهنگی پیشگیری از جرائم فضای مجازی در استان البرز تهیه شد

  • کد خبر : 22897
  • 17 مهر 1402 - 14:16
بسته فرهنگی پیشگیری از جرائم فضای مجازی در استان البرز تهیه شد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از تهیه و تدوین بسته فرهنگی پیشگیری از جرائم فضای مجازی خبر داد و گفت: این بسته ها در مناسبت‌های مختلف به صورت چاپی و در قالب لوح فشرده به شهروندان اهدا می شود.

به گزارش دیده بان البرز، فرید نجف‌نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از تهیه و تدوین بسته فرهنگی پیشگیری از جرائم فضای مجازی خبر داد و گفت: ماهیت شناسی فضای مجازی و تشخیص شرایط و الزام‌هاي استفاده از آن، بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم این حوزه، اقدامات مؤثری توسط دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های استان البرز انجام شده که یکی از آن ها، فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، ارتقای آگاهی‌های شهروندان، از مهمترین عوامل بازدارنده از جرائم است که همسو با دیگر سیاست‌های پیشگیرانه، می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

نجف نیا مطرح کرد: بسته فوق شامل بروشور، پوستر، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک و کتابچه با موضوع نکات مهم و کلیدی برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های فضای مجازی است که در مناسبت‌های مختلف به صورت چاپی و در قالب لوح فشرده به شهروندان اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تهیه این بسته فرهنگی، اثربخش بودن محتوا، ظرفیت پذیرش جامعه‌ مخاطب و ابزار مناسب برای انتقال پیام، با دقت توسط کارشناسان این معاونت تحلیل و بررسی شده تا ضمن مطلوب بودن برای مخاطب، بیشترین اثربخشی را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22897

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.