• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
در دولت سیزدهم صورت گرفت؛

تامین برق بیش از ۶۵ هزار مشترک خانگی و ۳۲۰ مشترک صنعتی

  • کد خبر : 25825
  • 15 بهمن 1402 - 8:59
تامین برق بیش از ۶۵ هزار مشترک خانگی و ۳۲۰ مشترک صنعتی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از پایداری شبکه توزیع برق در استان خبر داد و گفت:‌ تامین برق ۶۵ هزار و ۹۳۶ مشترک جدید در بخش خانگی و ۳۲۰ مشترک جدید در بخش صنعتی صورت گرفته است.

مسعود خواجه وند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: طی روزهای گذشته با کاهش دما، بارش برف و باران و کولاک در ارتفاعات استان همراه بودیم که در گذشته شرایط مشابه، وضعیت برق رسانی را با نوسانات مواجه کرد.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای اداره برق در مسیر خدمت رسانی مستمر و مداوم به مردم از پایداری وضعیت شبکه برق در استان البرز خبر داد و با اشاره به فعالیت ۱۳۰ تیم عملیاتی برق در شهرستان‌های سراسر استان ادامه داد: همزمان با بارش برف در روزهای اخیر، وضعیت شبکه توزیع و تامین انرژی برق استان تحت کنترل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در خصوص عملکرد این شرکت در دولت سیزدهم نیز توضیح داد: با احتساب تامین برق ۶۵ هزار و ۹۳۶ مشترک جدید در بخش خانگی و ۳۲۰ مشترک جدید در بخش صنعتی، تاکنون یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۵۷ مشترک خانگی و هفت هزار و ۳۴۰ مشترک در بخش صنعتی از انرژی برق بهره مند شده اند.

خواجه وند ادامه داد: تامین برق ۲۷۲ مشترک جدید در بخش کشاورزی و ۱۳ هزار و ۱۲۴ مشترک جدید در بخش تجاری تعداد کل مشترکان برق در بخش کشاورزی را به پنج هزار و ۶۲۳ و در بخش تجاری به ۱۸۷ هزار و ۳۲۱ مشترک رسانده است.

وی با اشاره به احداث ۴۱۹ کیلومتر شبکه توزیع برق جدید، حجم کل این شبکه را ۱۲ هزار و ۷۱۳ کیلومتر بیان کرد و افزود: نصب ۲۰۷ ترانسفورماتور جدید نیز تعداد کل ترانسفورماتورها را به ۲۰ هزار و ۳۱۶ ارتقا داد همچنین توسعه و بهینه سازی شبکه برق روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و خدمت رسانی به یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۹۵۳ مشترک برق در البرز را از جمله افتخارات این مجموعه دانست.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25825

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.