• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
12
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز:

تامین و توزیع آب در استان البرز در شرایط پایدار قرار گرفت

  • کد خبر : 19796
  • 23 تیر 1402 - 0:10
تامین و توزیع آب در استان البرز در شرایط پایدار قرار گرفت
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با اشاره به اینکه در چند روز گذشته افزایش میزان مصرف آب موجب افت فشار و قطعی در برخی مناطق شد، گفت: اکنون ضعیت تامین و توزیع آب در البرز و شهرستان کرج به حالت پایدار رسیده است.

به گزارش دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: پس از گذشت پنج روز از ثبت دمای بالای ۴۰ درجه، افزایش شدید میزان مصرف آب که حاصل آن افزایش مصرف ۱۳ درصدی از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بود، منجر به افت فشار و قطعی موردی آب در برخی مناطق محدود شد.

وی افزود: با انجام اقدامات متعدد فنی مهندسی، شرایط تنش آبی روند رو به بهبود یافته و در حال حاضر به شرایط پایدار و مناسبی در سطح ذخایر مخازن و شبکه توزیع رسیده ایم و امیدواریم همچنان با همراهی و مدیریت مصرف مشترکان البرزی بتوانیم با شرایط مناسب تر و متعادل تری در شبکه آبرسانی به مردم مواجه باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز، حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه عمیق، اجرای عملیات مهندسی مجدد چاه ها برای افزایش تولید آن ها به میزان ۷۰ لیتر بر ثانیه، مدیریت فشار و مانور روی شبکه توزیع، کمک گرفتن از سایر زون ها و افزایش ۱۰ درصدی استفاده از منابع سطحی نسبت به سال گذشته، از جمله اقدامات انجام شده است که در پایداری و بهبود جریان آب در شبکه توزیع موثر بود.

نامداری در پایان ضمن عذرخواهی از مشترکانی که در این مدت با افت فشار و قطعی آب روبرو بوده اند، نوید بهره برداری از افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک کرج به میزان ۱۰۰ لیتر بر ثانیه و آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج را طی روزهای آینده داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19796

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.