• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10
همزمان با بزرگداشت شیخ بهایی صورت گرفت؛

تقدیر از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان البرز

  • کد خبر : 27486
  • 03 اردیبهشت 1403 - 15:08
تقدیر از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان البرز
مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز به مناسبت بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار، در دفتر فنی این اداره کل حضور یافت و با اهدای لوح و هدایایی از مهندسین معمار مجموعه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز به مناسبت بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار با همراهی معاونت فنی و مدیر روابط عمومی با حضور در دفتر فنی این اداره کل حضور یافتند و با اهدای لوح و هدایایی از مهندسین معمار مجموعه تقدیر به عمل آوردند.

در متن پیام تبریک مدیرکل آمده است؛

به نام یگانه معمار هستی

با سلام و احترام

سرای مدرسه و بحث علم و طاق و رواق چه سود چون دل دانا و چشم بینا نیست (حافظ) سوم اردیبهشت ماه هر سال که مصادف با سالروز تولد شیخ بهایی به نام «روز معمار و معماری ایرانی» نامگذاری شده است، نمی توان از روز معمار گفت و از درهم تنیدگی هنر و خلاقیت و دمیدن روح در کالبد آنچه بعدها تجسم خواهد یافت و به عینیت می رسد، نگفت.

روز معمار، یادآور اثر ماندگار معمارانی است که طی سالیان خیلی دور میراث گرانبهایی از خود باقی گذاشته اند که این میراث قدرت طراحی را در ذهن انسانها تداعی کرده است.

این روز فرصتی است تا جایگاه و منزلت جامعه مهندسین گرامی داشته شود و در این میان بنده نیز این روز را به تمام معماران، مهندسان، متخصصان این هنر دیرین و ماندگار و همکاران گرامی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز تبریک عرض می کنم و امیدوارم معماران پرتلاش استان همچنان نسبت به ارتقای فرهنگ ایرانی و اسلامی در ساخت و سازها مبادرت داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27486

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.