• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز خبر داد؛

توقیف بیش از دو هزار قلم تجهیزات پزشکی در آزادراه تهران – کرج

  • کد خبر : 20881
  • 09 مرداد 1402 - 13:12
توقیف بیش از دو هزار قلم تجهیزات پزشکی در آزادراه تهران – کرج
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از توقیف بیش از دو هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع در آزادراه تهران - کرج توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ حسنعلی پارسافر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی و متخلفان فروش داروی خارج از شبکه توزیع را یکی از اولویت های پلیس در سال جاری دانست و گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان حین گشت زنی در محور تهران – کرج، به یک دستگاه خودروی پژو مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو ۲ هزار و ۱۳۵ قلم انواع تجهیزات پزشکی خارج از شبکه توزیع کشف شد، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال توقیفی یک میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی قضائی محموله توقیف شده تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و تصریح کرد: پلیس با افرادی که ضمن قاچاق و احتکار دارو قصد ضربه زدن به سلامت عمومی شهروندان را دارند، برخورد جدی می کند. مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، می توانند مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20881

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.