• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور:

تولید علم زمینه ساز رشد تولید و شکوفایی اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 17034
  • 19 اردیبهشت 1402 - 8:21
تولید علم زمینه ساز رشد تولید و شکوفایی اقتصادی کشور است
رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این مرکز در راستای تولید علم تلاش می کند زیرا زمینه ساز رشد تولید، افزایش بهره‌وری صنایع و شکوفایی اقتصادی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا باجلوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در نشست هم اندیشی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: مرکز تربیت مربی ضمن عمل به ماموریت‌های کاری خود به ویژه در راستای تولید علم و بسترسازی جهت افزایش مهارت و تخصص نیرو‌های آماده به کار تلاش می کند زیرا این موارد زمینه ساز رشد تولید، افزایش بهره‌وری صنایع و شکوفایی اقتصادی کشور هستند.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش تربیت مربی از هیچ تلاشی در جهت ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس دریغ نخواهد کرد، گفت: همه ما به شهدا و ایثارگران مدیون هستیم و در جهت پربار شدن فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس استان البرز به ویژه در راستای تولید محتوا و تربیت اساتید، آمادگی خود را جهت همکاری حداکثری با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز اعلام می‌کنیم.

فقدان مهارت یکی از آسیب‌های تولید، اشتغال و پویایی اقتصاد کشور است

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز در این نشست، بر نقش مهارت آموزی در توسعه، سربلندی و استقلال ایران و تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و فقدان مهارت را یکی از آسیب‌های تولید، اشتغال و پویایی اقتصاد کشور دانست و بر ضرورت تربیت نیرو‌های متخصص، متعهد و جهادی تاکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اذعان کرد: پل بعثت، یکی از شاهکار‌های مهندسی در دوران دفاع مقدس است که حاصل تجمع تلاش جهادی، تخصص و تعهد رزمندگان اسلام بود که لازم است امروز چنین رویکردی در زمینه رونق بخشیدن به تولید کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

سردار اسلامی اذعان کرد: افزایش اقتدار، عزت و استقلال کشور، نیازمند تربیت نیرو‌های متخصص در زمینه‌های مختلف است. یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی دشمنان، جنگ اقتصادی است که بدون تردید با تربیت نیرو‌های مومن، متخصص و متعهد به راحتی می‌توان همچون دیگر عرصه‌ها در این عرصه نیز دشمن را شکست داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن قدردانی از نقش سازنده مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی حرفه‌ای کشور در تربیت نیروی متخصص و مهارت افزایی در کشور، عنوان کرد: این مرکز می‌تواند نقش مهمی در اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، تحقق شعار سال، رونق بخشیدن به تولید و اشتغال کشور و پویایی اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی ضمن ابراز امیدواری به این که بستر بهره گیری حداکثری از این ظرفیت بزرگ در راستای تحقق اهداف مذکور بیش از پیش فراهم شود، بر ضرورت اجرای نهضت تولید محتوا در جهت ترویج معارف دفاع مقدس، تاکید کرد و یادآور شد: باید در زمینه تولید محتوا در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح استان البرز استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به ظرفیت مرکز تربیت مربی در این خصوص، خواستار همکاری این مرکز در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و حضور فعالانه در جهت پویایی هر چه بیشتر باغ موزه دفاع مقدس استان البرز شد و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران اسلامی است بنابراین همه ما باید تلاش و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17034

ثبت دیدگاه

  1. I do love the way you have framed this challenge plus it does indeed give me some fodder for thought. However, through what I have observed, I just wish as the actual feedback pile on that folks remain on issue and not embark on a tirade of the news of the day. Anyway, thank you for this exceptional piece and even though I do not agree with the idea in totality, I regard the perspective.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.