• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک ۱۴۰۳ خبرنگاران اعلام شد

  • کد خبر : 26393
  • 11 اسفند 1402 - 17:02
جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک ۱۴۰۳ خبرنگاران اعلام شد
سخنگوی شهرداری تهران، جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ خبرنگاران را اعلام کرد و گفت: فرایند ثبت‌نام این طرح ۱۵ اسفند جاری آغاز می شود و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش دیده بان البرز و به نقل از ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: فرایند ثبت‌نام این طرح ۱۵ اسفند جاری آغاز می شود و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند نسبت به ثبت‌نام این طرح اقدام کنند، در خصوص جزئیات این درخواست ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام‌خانوادگی، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک هویتی، معرفی‌نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: پس از بررسی مدارک خبرنگاری در صورت وجود نقص مدرک، یک پیامک از سامانه تهران من برای خبرنگار مربوطه ارسال خواهد شد، که با مراجعه مجدد به سامانه «تهران من»، مدارک خود را تکمیل کنند. به منظور تسریع تخصیص فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می‌توانند یا برای طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت‌نام کنند.

به گفته محمدخانی، به افرادی که در طرح ترافیک طرح داده اند، اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل فعالیت‌شان به آنها تخصیص پیدا نکند، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تعلق می‌گیرد. سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال ۱۴۰۳ اعتبار خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.