• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد؛

حل مشکل یک شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی در البرز/ برای ۵۰۰ نفر شغل جدید ایجاد می شود

  • کد خبر : 22211
  • 27 شهریور 1402 - 9:48
حل مشکل یک شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی در البرز/ برای ۵۰۰ نفر شغل جدید ایجاد می شود
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: موانع موجود در مسیر اجرای طرح توسعه یک شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی کشور در استان البرز با ورود دستگاه قضایی استان برطرف شد و برای 500 نفر شغل جدید ایجاد می شود.

به گزارش دیده بان البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یکی از شرکت‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در البرز در زمینه اجرای برنامه و طرح‌های توسعه‌ای خود با مشکلاتی مواجه بود که با ورود دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی استان، موانع موجود برطرف شد و طرح توسعه ای به بهره برداری رسید.

وی مطرح کرد: این شرکت که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده بود در سال ۱۳۹۵ به منظور افزایش تنوع سبد محصولات از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و افزایش تولید برای بازار‌های داخلی و خارجی، توسعه واحد‌های تولیدی و انبار‌ها و ایجاد سالن‌های جدید را در برنامه‌های خود قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه برنامه توسعه‌ای شرکت در کارگروه رفع موانع تولید البرز در سال ۱۳۹۶ تصویب و با موافقت با طرح توسعه و آغاز فعالیت، عملیات ساختمانی آغاز شده بود، افزود: اما در فرآیند پیگیری ها، تعارضاتی با ضوابط مربوط به حوزه جهاد کشاورزی به وجود آمد و با گذشت حدود ۶ سال این طرح در بلاتکلیفی قرار داشت.

فاضلی هریکندی بیان کرد: با مراجعه این شرکت به دبیرخانه ستاد مقاومتی استان البرز، مشکلات و موانع در کارگروه‌های حقوقی و قضایی این ستاد مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه با ارائه راهکار‌های قانونی و پیگیری‌های انجام شده در دبیرخانه ستاد، موانع برطرف و برنامه توسعه‌ای شرکت وارد فاز عملیاتی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شرکت قبل از اجرای برنامه توسعه‌ای حدود ۸۰۰ نیروی شاغل داشت و با اجرای این طرح، به یکی از قطب‌های تولید لوازم خانگی کشور تبدیل خواهد شد، گفت: با عملیاتی شدن طرح توسعه‌ای این شرکت، در فاز اول برای ۳۵۰ نفر و در فاز دوم برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد و مجموعا تعداد شاغلان به یک هزار و ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22211

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.