• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10
فرمانده سپاه استان البرز:

دانش آموزان خاطرات خود را در اردوهای راهیان نور ثبت کنند

  • کد خبر : 24241
  • 14 آذر 1402 - 10:49
دانش آموزان خاطرات خود را در اردوهای راهیان نور ثبت کنند
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دانش آموزان باید با ثبت خاطرات و تهیه عکس و فیلم ضمن بهره گیری بیشتر از این سفر معنوی بستر آشنایی دیگران با این محیط سرشار از معنویت را برای افرادی که فرصت دیدار از این مناطق را نداشته اند فراهم آورند.

به گزارش دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم بدرقه دانش آموزان نخبه این استان برای اعزام به سفر راهیان نور، اردوهای راهیان نور را یکی از متفاوت ترین سغرهای دانش آموزان دانست و گفت: آن ها باید از این سفر معنوی، فرهنگی و علمی به نحو شایسته استفاده کنند و خاطرات خود را در این اردوها ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور فرصت کم نظیری جهت آشنایی با سیره شهدا و مأنوس شدن با آن هاست، عنوان کرد: راهیان نور سفر بسیار خاصی است که تا فردی آن را تجربه نکند، اهمیت و فضائل آن را درک نخواهد کرد. پس از این سفر یک فرد در صورت بهره گیری کافی به انسان دیگری تبدیل و تا مدت ها از مزایای معنوی این سفر بهره مند خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: دانش آموزان باید با ثبت خاطرات و تهیه عکس و فیلم ضمن بهره گیری بیشتر از این سفر معنوی بستر آشنایی دیگران با این محیط سرشار از معنویت را برای افرادی که فرصت دیدار از این مناطق را نداشته اند فراهم آورند. دانش آموزان پس از اعزام به اردوهای راهیان نور در سال های آتی نیز متقاضی این سفر معنوی خواهند بود.

سردار حیدرنیا اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با شهدا و کسب فیض معنوی از آن ها دانست و بیان کرد: اردوهای راهیان نور در سال جاری به صورت ترکیبی با اردوی راهیان پیشرفت برگزار می شوند. از دیگر مزایای این سفر می توان به تقویت روحیه خودباوری و آشنایی با دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علم و فناوری، نظامی، دفاعی و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.