• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
امام جمعه کرج:

دشمن از فهم سیاسی مردم ایران غافل است

  • کد خبر : 26373
  • 11 اسفند 1402 - 10:29
دشمن از فهم سیاسی مردم ایران غافل است
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان قصد دارند حضور مردم را کمرنگ کنند اما غافل هستند که ملت سرافراز ایران مثل همیشه برگ زرینی از بصیرت و فهم سیاسی را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در ساعات اولیه صبح امروز در مصلای کرج حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دشمنان ما قصد داشته و دارند با هجمه‌های خود حضور مردم را کمرنگ کنند اما غافل هستند که ملت سرافراز ایران مثل همیشه برگ زرینی از بصیرت و فهم سیاسی را رقم می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: هر نماینده ای که به واسطه آرای مردم به مجلس راه پیدا می کنند نباید مردم را فراموش کنند. آنها باید بدانند که با رای مردم انتخاب شده اند.

امام جمعه کرج ضمن قدردانی از اهالی قلم و رسانه به دلیل پوشش این حماسه ملی و نیز خنثی کردن توطئه های دشمنان بیان کرد: جوانی جمعیت، مشکلات مسکن، تورم و معیشت مردم موضوعاتی هستند که باید توسط نمایندگان منتخب مردم دنبال شوند.

استاندار البرز: سکونت اقوام مختلف در البرز امروز امروز باید متبلور شود

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز همزمان پای صندوق های رای در مصلای امام خمینی (ره) کرج حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: اقداماتی که در این دوره از انتخابات انجام شد در نوع خود بی نظیر بود. با توجه به دعوت و مطالبه رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات، سکونت اقوام مختلف در البرز در کمال وحدت و انسجام باید امروز متبلور شود.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در به تصویرکشیدن این رویداد مهم و نیز دعوت از اقوام مختلف ساکن در استان برای لبیک گفتن به فرمایش رهبر معظم انقلاب در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بیان کرد: استان البرز در حوزه ثبت نام داوطلبان انتخابات رتبه اول را کسب کرد و همین موضوع موجب ایجاد شور و نشاط در استان شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان اظهار کرد: با همین نگاه مطمئن هستم که ضمن خلق حماسه‌ای پرشور و ماندگار در تاریخ انتخابات استان البرز، در زمینه مشارکت مردم نیز مانند آمار ثبت نام داوطلبان جایگاه خوبی را در کشور به دست می‌آوریم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26373

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.