• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
11
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

دهمین دوره مسابقات فوتسال دهه فجر کانون های مساجد البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 25793
  • 15 بهمن 1402 - 16:45
دهمین دوره مسابقات فوتسال دهه فجر کانون های مساجد البرز برگزار می شود
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز با اشاره به اهميت جايگاه ورزش و رقابت هاي ورزشي در رشد و بالندگی فعالان مسجدی خبر داد: ويژه برنامه دهمين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر با محوريت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا مي شود.

به گزارش دیده بان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهميت جايگاه ورزش و رقابت های ورزشی در رشد و بالندگي فعالان مسجدی ار برگزاری ويژه برنامه دهمين دوره مسابقات فوتسال دهه فجر با محوريت کانون هاي فرهنگي هنری مساجد البرز خبر داد.

وی گفت: یکی از برنامه های محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجه به رقابت های ورزشی با هدف جریان سازی برنامه های فرهنگی با رویکرد تقویت بنیه های ایمانی و جسمانی است. با توجه به اهمیت همراهی نوجوانان در بحث های مشارکتی فرهنگی به ویژه در ورزش های گروهی فعالان کانون های فرهنگی مساجد در گروه سنی متولدین سال ۸۹ به بالا می توانند با ارائه یک معرفی نامه از کانون مسجد در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با بیان اینکه هر تیم متشکل از ۱۰ بازیکن و یک نفر مربی است مطرح کرد: تیم های شرکت کننده باید لباس متحدالشکل همراه با شماره غیرتکراری داشته باشند و قوانین داوری نیز به صورت قوانین بازی فوتسال است. هزینه این دوره از مسابقات رایگان و برای تیم های اول تا سوم جوایزی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: همراه داشتن گواهی اشتغال به تحصیل، یک قطعه عکس سه در چهار، کپی شناسنامه و بیمه ورزشی معتبر از الزامات شرکت در این دوره از مسابقات است. علاقه مندان به شرکت در این رقابت ها منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۹۲۵۶۴۷۲۳ تماس حاصل کنند و از جزئیات بیشتر طرح مذکور مطلع شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.