• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

زیاده خواهی و دخالت در اختیارات دیگران، نتیجه مثبت نخواهد داشت

  • کد خبر : 19161
  • 06 تیر 1402 - 16:46
زیاده خواهی و دخالت در اختیارات دیگران، نتیجه مثبت نخواهد داشت
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: خواهشمندیم هیچگونه فشار بیرونی وارد نکنید و در نظر داشته باشید که فشار، زیاده خواهی و دخالت در اختیارات دیگران، پاسخ و نتیجه مثبت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج امروز در ابتدای یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: با توجه به شرایط فعلی در حوزه های آب و برق استان البرز، از مدیران عامل دو دستگاه خدمت رسان استان، جهت حضور در صحن شورا دعوت به عمل آمده است تا به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر و مطالبات مردم پاسخ دهند و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کنند تا ما نیز بتوانیم به آن ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه همه همکاران شهرداری، کنشگران اجتماعی، مطالبه گران، دغدغه مندان و علاقه مندان به سرنوشت شهر و اصحاب رسانه از نوع رسمی یا غیررسمی و همراه یا منتقد برای اعضای شورای اسلامی شهر کرج قابل احترام هستند، عنوان کرد: بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، استفاده از ابزار نظارتی و قانونی برای همه دستگاه ها تعریف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: با توجه به اینکه هر دستگاهی می تواند در حیطه اختیارات خود عمل کند، لذا تذکر، پرسش و پیگیری از جمله اختیارات اعضای شورای شهر است، بنابراین دوستان اجازه دهند شورای شهر بر اساس منویات و دیدگاه های خود برای شهر تصمیم گیرد و پاسخگوی شهروندان باشد. خواهشمندیم هیچگونه فشار بیرونی وارد نکنید و در نظر داشته باشید که فشار، زیاده خواهی و دخالت در اختیارات دیگران، پاسخ و نتیجه مثبت نخواهد داشت.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19161

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.