• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ مطرح کرد؛

سارق گردشگرنما در دام پلیس ساوجبلاغ

  • کد خبر : 20612
  • 03 مرداد 1402 - 14:58
سارق گردشگرنما در دام پلیس ساوجبلاغ
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری یک سارق حرفه ای کف زن با اعتراف به 21 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کف زنی در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در بررسی های اولیه مشخص شد سارق در پوشش گردشگر با مراجعه به فروشگاه های موادغذایی که غالبا فروشنده های آن ها افراد مسن بودند، پس از خرید اقلام برای پرداخت هزینه خرید کالا، اقدام به ارائه پول (ارز) کشور خارجی می کردند.

وی افزود: زمانی که وی با عدم پذیرش ارز توسط فروشندگان مواجه می شد، درخواست یادگیری نحوه استفاده از کارت عابربانک از طریق دستگاه pos را جهت پرداخت هزینه خرید اقلام مطرح و در این حین با یک ترقند اقدام به جابجایی کارت های عابربانک فروشنده با کارت مشابه مسروقه کرده و بلافاصله با متواری شدن از آن مکان در یک فرصت مناسب موجودی حساب افراد را خالی می کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ مطرح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند متهم موردنظر را در شهر گلسار شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند. متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی تاکنون به ۲۱ فقره سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش به شیوه کف زنی از فروشندگان فروشگاه های مواد غذایی در ساوجبلاغ و استان های شمالی کشور به ارزش سه میلیارد ریال اعتراف کرده است.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه تحقیقات و پیگیری های لازم به منظور شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار دارد، به شهروندان توصیه کرد از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20612

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.