• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد؛

سرقت میلیاردی از منازل مردم با استفاده از شاه کلید

  • کد خبر : 19153
  • 06 تیر 1402 - 7:30
سرقت میلیاردی از منازل مردم با استفاده از شاه کلید
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت منازل که با استفاده از شاه کلید اقدام به دزدیدن اموال شهروندان به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال کرده بودند؛ دستگیر شدند.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی، بررسی موضوع با جدیت و به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی مطرح کرد: با بررسی های میدانی مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید شامل دو آقا و یک خانم با استفاده از شاه کلید وارد منازل مالباختگان شده و پس از سرقت به سرعت متواری می شوند. بلافاصله اقدامات کاراگاهی و پلیسی برای شناسایی متهمان آغاز شد.

حانشین فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در مدت زمانی کوتاه، یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در محمدشهر کرج دستگیر شد. وی در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب هشت فقره سرقت منازل و دو فقره سرقت مغازه در مناطق غربی کرج با همدستی یک زن و یک مرد دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه همدستان متهم نیز با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، عنوان کرد: همچنین یک مالخر اموال مسروقه در این پرونده شناسایی و اموال کشف شده از مخفیگاه او با هماهنگی مقام قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

وی ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند را بیش از ۴۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. شهروندان با تجهیز منازل خود به قفل های ضد سرقت و دوربین مداربسته تا حد زیادی می توانند از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19153

ثبت دیدگاه

  1. باید نقره‌داغ‌شون کنن.

  2. Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having difficulty finding one? Thanks a lot! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.