• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
14

شهادت رئیس جمهور و همراهانشان هدیه ای از سوی امام رضا (ع) بود

  • کد خبر : 28448
  • 31 اردیبهشت 1403 - 18:31
شهادت رئیس جمهور و همراهانشان هدیه ای از سوی امام رضا (ع) بود
سازمان بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مرده اند! بلکه زنده اند، و نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

خدمت به مردم یک رسالت و هدف شاخص برای حضرت آیت الله رئیسی بود چه آن زمان که در تندباد تهمت ها می گفت: اگر این تهمت ها دردی از مردم دوا می کند بگذارید بگویند و چه آن زمان که پای درد دل مردم در نقاط صفر مرزی می نشست و برای بهتر شدن شرایط زندگی آنان از هیچ خدمتی مضایقه نمی کرد.

او تربیت یافته مکتب سیدالشهداء بود، مکتبی که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و فرزند خلف به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای داعیه دار آن هستند.

امروز در دهه کرامت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پاداش سال ها مجاهدت و رشادت خود را از آستان قدس رضوی دریافت کرد و به مقام شهادت نائل آمد.

سازمان بسیج رسانه استان البرز با الگوبرداری از نحوه زندگی و خدمت رسانی به مردم شریف در ایامی که مزین به شعار «ما سربلندیم» بار دیگر با اهداف عالی انقلاب اسلامی در مسیر خدمت رسانی به انقلاب و مردم برای رسیدن به قله افتخار ایران عهد و پیمان می بندد تا اصحاب رسانه راه او را ادامه دهند.

فعالان سازمان بسیج رسانه استان البرز منش، تعهد، ایمان و فضیلت های ایمانی آن شهید والامقام را نقطه و هدف تعالی رسانه تراز انقلابی قرار می دهند و در این مسیر با باور به اینکه شهادت هنر مردان خدا است از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.