• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
13
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

شهرداری تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس را اجرا کند

  • کد خبر : 22214
  • 26 شهریور 1402 - 22:43
شهرداری تمهیدات لازم در آستانه بازگشایی مدارس را اجرا کند
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات لازم به منظور فراهم کردن شرایط مناسب روزهای آغازین سال تحصیلی از سوی شهرداری انجام شود.

به گزارش دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، تلاش شود تا خدماتی در خور شان مجموعه تعلیم و تربیت این کلانشهر با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری سازمان های وابسته در خصوص زیباسازی شهر ارائه شود.

وی مطرح کرد: شهرداری با پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، حذف موانع فیزیکی و نازیبایی های بصری از اطراف مدارس تلاش کند تا محیطی شاد، سالم و با نشاط برای ارتقای روحی دانش آموزان، جهت فراگیری علم و دانش مهیا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزايش تردد درون شهري و آغاز فعاليت مدارس و دانشگاه ها پيش بيني لازم براي ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت گیرد.

محمدی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در خصوص سرویس مدارس خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان و دانشجویان داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22214

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.