• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت توسعه زیرمجموعه های پیام آوران ایثار در البرز/ این روزها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر تلاش شود

  • کد خبر : 18408
  • 20 خرداد 1402 - 15:20
ضرورت توسعه زیرمجموعه های پیام آوران ایثار در البرز/ این روزها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر تلاش شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر ضرورت توسعه زیرمجموعه های پیام آوران ایثار در این استان گفت: این روزها باید تلاش بیشتری در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در همایش پیام آوران ایثار استان که در سالن شهدای مدافع حرم این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: شکیل مجموعه پیام آوران ایثار، یکی از برنامه های خوب و موثر بنیاد شهید در طول سالیان گذشته است.

وی بنیاد شهید استان البرز را حامی پیام آوران ایثار دانست و مطرح کرد: سرداران و ایثارگرانی که عضو این مجموعه هستند، دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با همه وجود تجربه کرده اند و امروز هم در این سنگر، ماموریت ترویج و تبلیغ سیره و روش شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و مجاهدت را با حضور در اجتماعات و محافل بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: روایتگری در حوزه ایثار و شهادت، یک حرکت ارزشمند اجتماعی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که بنیاد شهید وظیفه و تکلیف دارد بستری را فراهم کند که پیام‌آوران ایثار بتوانند در این عرصه فعال باشند. این پیام آوران بدانند که هر لحظه ای که در این مسیر گام بر می دارند، موثر و ارزشمند است.

رستمیان با تاکید بر ضرورت توسعه زیرمجموعه های پیام آوران ایثار در استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیام آوران ایثار، افزایش پویایی و نشاط در عرصه روایتگری و توسعه زیرمجموعه پیام‌آوران ایثار به لحاظ کمی و کیفی برای حضور در عرصه‌های مختلف و توجه بیشتر به فعالیت های این مجموعه است.

وی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بنیاد شهید، معطوف به نیازها و ضرورت‌های جامعه ایثارگری در عرصه‌های مختلف درمانی، اجتماعی، معیشت و … است که این بخش باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. این روزها باید تلاش بیشتری در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد. در دوران انقلاب هم که گروه‌ها و جریان‌های متعدد با اندیشه های مختلف علیه نظام تلاش می‌کردند، همین نیروهای انقلابی بودند که با حضور در محافل، مساجد و دانشگاه‌ها در راستای تبلیغ و حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کردند.

به گفته وی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، این روزها هم که یکسری جریانات، بسیاری از ارزش‌ها را مورد هجمه قرار داده است، باید تلاش کنیم که این خود جهاد و مجاهدت است. ما وظیفه ‌داریم بسترهای لازم را فراهم کنیم تا پیام‌آوران ایثار با حضور در دانشگاه‌ها، مدارس، محافل و مساجد بتوانند ارزش‌ها، آرمان‌ها، نیکی‌ها و زیبایی‌های انقلاب را ترویج دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18408

ثبت دیدگاه

  1. Very shortly this website will be famous among all blog people, due to it’s pleasant articles

    Feel free to visit my website; cipit88

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.