• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد؛

ضرورت شناسایی ساختمان های ناایمن/ نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول و استانداردهای مهندسی ساخته شود

  • کد خبر : 21159
  • 19 مرداد 1402 - 14:17
ضرورت شناسایی ساختمان های ناایمن/ نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول و استانداردهای مهندسی ساخته شود
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن گفت: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استانداردهای مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان های با سازه های ناایمن جلوگیری شود.

به گزارش دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج امروز با حضور در محل رانش زمین در حصار که با همراهی سخنگوی شورا صورت گرفت، گفت: می توانیم در خصوص رانش زمین در این محله بی تفاوت باشیم؛ مدیریت شهری سهل الوصول ترین نهاد برای رسیدگی به این موضوع است.

وی افزود: در این راستا مدیریت شهری هر چه سریعتر اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی، انتظامی استانداری البرز، اداره بحران و سایر ادارات مربوطه انجام دهد. در این رانش تعدادی از پلاک‌های مسکونی دچار خسارت شده اند اما این حادثه آسیب جانی به دنبال نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری و دستگاه‌های امداد و نجات بیان کرد: باید تمهیدات فنی لازم برای منازل شهروندان در این محدوده با نظارت کارشناسان نظام مهندسی استان اتخاذ شود.

محمدی با اشاره به اینکه باید با همکاری دستگاه های بالادستی به موضوع رانش زمین ورود و برای برطرف کردن آن تلاش کنیم و با تاکید بر شناسایی ساختمان های ناایمن خاطرنشان کرد: نباید هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول، ضوابط و استانداردهای مهندسی ساخته شود و باید از ادامه فعالیت و ساخت و ساز ساختمان های با سازه های ناایمن جلوگیری شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج، رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیرمجاز در آن ها وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21159

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.