• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
تذکر عضو شورای شهر کرج:

طرح تفضیلی کرج با خوش خیالی برای افق ۱۴۰۴ در دست اقدام است

  • کد خبر : 25831
  • 16 بهمن 1402 - 14:27
طرح تفضیلی کرج با خوش خیالی برای افق ۱۴۰۴ در دست اقدام است
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح تفضیلی شهر کرج که قرار بود اواخر سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد با خوش خیالی برای افق 1404 در دست اقدام است بنابراین باید با نگاهی فنی و تخصصی تدوین شود.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص طرح تفصیلی آتی کرج به مدیریت شهری تذکر داد و گفت: قرارداد این طرح از سال ۹۳ شروع شده و با گذشت بیش از ۹ سال و نیز با توجه به حضور، پیگیری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر قرار بود اواخر ۱۴۰۱ به اتمام برسد اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی شهر در آگاهی از اطلاعات شهری و انتقاد از عملکرد شهرداری کرج نسبت به تهیه و تدوین طرح تفصیلی بیان کرد: به دلیل نبود نگاه فنی و دقیق، عدم اطلاع از وضعیت و نیاز شهر، عدم بروزرسانی اطلاعات شهری و جمعیتی، طرح تفصیلی شهر با خوش خیالی برای افق ۱۴۰۴ در دست اقدام است بنابراین باید با نگاهی فنی و تخصصی تدوین شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: هشدار مغایرت های اساسی و ایرادات فنی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان داده شده اما همچنان بروزرسانی از نظر اطلاعات وضع موجود، بلاتکلیفی تدقیق مرز شهرستانهای کرج و فردیس، عدم تصمیم گیری مناسب برای اراضی بزرگ موجود در شهر، عدم تبعیت از بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در طرح مشاهده می شود.

رحیمی با تاکید بر دقت نظر و توجه بیشتر و نیز داشتن نگاهفنی مدیریت شهری به این مهم مطرح کرد: ساده انگاری حذف میانگذر جنوبی و عدم پیش بینی برخی طرح های در حال اجرا، در طرح تفصیلی جدید برای یک کار فنی غیرقابل باور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25831

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.