• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز عنوان کرد؛

طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی بهارستان در آستانه افتتاح

  • کد خبر : 18731
  • 27 خرداد 1402 - 15:03
طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی بهارستان در آستانه افتتاح
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از افتتاح طرح توسعه 50 هکتاری شهرک صنعتی بهارستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی با اشتغال مستقیم 8 هزار و 500 نفر نقش مهمی در توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سیف الله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز امروز در بازدید از شهرک صنعتی بهارستان از افتتاح طرح توسعه ۵۰ هکتاری شهرک صنعتی بهارستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی با استقرار ۱۶۰ واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۳۰ هکتار از جمله شهرک های صنعتی موفق استان البرز است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بهارستان با اشتغال مستقیم ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نقش مهمی در توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی دارد، مطرح کرد: در حال حاضر درمانگاه زنده ياد سعيد نوحي به مساحت ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰ ميليارد ریال، تامین روشنايي معابر فاز دو با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مخزن سه هزار مترمكعبي آب آشاميدني از جمله طرح های این شهرک هستند که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، خط انتقال یک هزار و ۸۰۰ متري با اعتبار ۱۱۰ ميليارد ریال را از دیگر طرح های در دست افتتاح برشمرد و بیان کرد: احداث مجموعه ورزشی، هتل براي اقامت كارشناسان خارجي و داخلي، ايستگاه مترو شهرك، خط اتوبوسراني، پاركينگ طبقاتي ۵۰۰ دستگاهی، پمپ بنزين و مجموعه خدماتی- رفاهي و انبارسازي از جمله فرصت هاي سرمايه گذاري در این شهرک هستند.

اسداللهی با اشاره به اینکه این موارد می توانند فرصت مناسبی را برای علاقه مندان به حوزه سرمایه گذاری استان و کشور فراهم کنند، از جمله درخواست های فعلی فعالان اقتصادی مستقر در این شهرک را همکاری مخابرات استان البرز برای پشتیبانی های اینترنتی به منظور عدم قطعی در ارتباطات اداری و بازرگانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این مهم، در حال حاضر به دلیل تردد بالا به واسطه حضور کارگران این آمادگی وجود دارد که هیئت مدیره شهرک صنعتی بهارستان در طرح احداث ایستگاه مترو با شهرداری کمالشهر و شرکت عمران شهر جدید مهستان مشارکت و همکاری لازم را داشته باشد.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، احداث ایستگاه مترو در این نقطه پیش از اجرای طرح در نقشه وجود داشته است اما به دلیل هزینه سنگین از پروژه مترو حذف شد. در این راستا اعلام آمادگی برای احداث این ایستگاه می تواند علاوه بر تسهیل تردد کارگران، موجب تسریع در روند اجرای پروژه قطار شهری کرج به هشتگرد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18731

ثبت دیدگاه

  1. I visit daily some web pages and blogs to read articles, except this blog offers quality based posts. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.