• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16
نتیجه انتخابات البرز؛

عباسی به مجلس راه یافت/ رقابت «شیرین زاد» و «سعیدی سیرایی» در دور دوم

  • کد خبر : 26485
  • 12 اسفند 1402 - 22:08
عباسی به مجلس راه یافت/ رقابت «شیرین زاد» و «سعیدی سیرایی» در دور دوم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کسب ۵۵ هزار و ٢٣ رای توسط شیرین زاد و ۴۰ هزار و ۲۳۶ رای توسط سعیدی سیرایی در مرحله نخست رای گیری خبر داد: رقابت این دو نفر به دور دوم کشیده شد.

به گزارش دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را اعلام کرد و گفت: بر این اساس طبق آمار نهایی انتخابات از مجموع ۳۴۱ هزار و ۵۱۸ رأی از آرای صحیح صندوق‌ها، علیرضا عباسی با ١٠٨ هزار و ۲۴۱ رأی به عنوان نمایندگان مردم حوزه انتخابیه فوق به مجلس راه یافت.

وی با اشاره به کسب ۵۵ هزار و ٢٣ رأی توسط علی شیرین زاد و ۴۰ هزار و ٢٣٦ رأی توسط مصطفی سعیدی سیرایی در مرحله نخست رأی گیری افزود: مرحله دوم بر اساس ماده ١٠ قانون انتخابات برای دومین کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تأیید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز مطرح کرد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ۲۴ هزار و ۹۰۱ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

«ردایی» و «فلاح تفتی» منتخبان البرز در مجلس خبرگان رهبری

ولی پوری همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله حسین ردایی و آیت الله محمدرضا فلاح تفتی موفق به کسب آرای مردم جهت حضور در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شدند.

وی در پایان از حضور حماسی مردم با بصیرت و ولایتمدار استان البرز پای صندوق‌های اخذ رأی و همچنین تمامی دست اندرکاران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.