• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
رئيس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد؛

قصه ناتمام انگشت طلایی های شهرداری کرج/ آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید

  • کد خبر : 18786
  • 28 خرداد 1402 - 15:14
قصه ناتمام انگشت طلایی های شهرداری کرج/ آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید
رئيس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ماجرای انگشت طلایی های شهرداری گفت: اگر قرار بر ساعت زدن است، همه باید نسبت به این امر اقدام کنند؛ آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید زیرا این موضوع مانع اجرای امور بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور، رئيس شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورا در رابطه با مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده شخصی یکی از اعضای شورای شهر کرج از خودروی شهرداری گفت: در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، جلسه روسای کمیسیون های فرهنگی کلانشهرها به میزبانی شورای شهر اصفهان برگزار شد.

وی افزود: رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج به نمایندگی از شورای این شهر باید در جلسه مذکور حضور پیدا می کرد که پس از امضای برگه ماموریت، وی با همراهی مسئول دفتر خود، با خودروی شهردار به اصفهان اعزام شدند. از آنجایی که احتمال تصادف در همه رفت و آمدها وجود دارد، در مسیر این ماموریت سانحه ای رخ داد.

رئيس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این حادثه فقط خسارت مالی به دنبال داشت و به همکاران ما آسیب جدی وارد نشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه وسیله ایاب و ذهاب برای ماموریت باید توسط دستگاه مربوطه تامین شود و برابر قانون، هزینه های اداری مالی شورای شهر بر عهده شهرداری است، شهرداری کرج خودروی این ماموریت را تامین کرد.

قاسم پور اذعان کرد: این خودرو فقط برای ماموریت مورد استفاده قرار گرفته است و همکاران ما برای اجرای امور اداری در راستای وظایف شورایی خود در جلسه مذکور حضور پیدا کردند. علیرغم اینکه در سایر کلانشهرها، خودروهای دولتی در اختیار اعضای شوراست، در شهر کرج، به جز یک دستگاه خودروی پرشیایی که در هر دوره در اختیار رئيس شوراست، خودروی دیگری در اختیار اعضا قرار ندارد.

ضرورت افزایش نظارت شهرداری بر اماکن عمومی در اختیار خود

وی اظهار کرد: خودروهای دیگری که اعضا و کارکنان شورای اسلامی شهر کرج برای ماموریت ها از آن ها استفاده می کنند، تاکسی های استیجاری هستند که ساعت استفاده از آن ها محدود بوده و فقط از ساعت هشت صبح تا ۲ الی ۲:۳۰ ظهر قابل استفاده هستند. به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کرج، وظیفه خود دانستم به منظور صیانت از شورا، توضیحات لازم در این زمینه را ارائه دهم.

رئيس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت شهرداری بر اماکن عمومی در اختیار خود بیان کرد: امروز وضعیت پارک های سطح شهر در حالت عمومی و همچنین فضای اختصاصی دچار ایراد و اشکال است، در حالیکه همه وظیفه دارند قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند و ما نیز به عنوان کارگزاران این نظام وظیفه صیانت از قانون را بر عهده داریم.

قاسم پور اضافه کرد: در اجرای قانون عفاف و حجاب به اضافه شرع که به ما دستور امر به معروف و نهی از منکر می دهد، توسط مدیریت شهری، نباید هیچ کم و کاستی وجود داشته باشد، هیچ توجیحی در این زمینه قابل پذیرش نیست. به خصوص در فضاهای اختصاصی پارک ها که شهرداری آن ها را اجاره داده و از این اماکن درآمدزایی می کند؛ این پول، به درد شهرداری و شهروندان نمی خورد.

وی با تاکید بر اینکه هر کس فضای اختصاصی اجاره می کند، ملزم به رعایت دستورالعمل های قانونی و شرعی در آن است، خطاب به شهردار گفت: اگر کسی قوانین را رعایت نمی کند، شما وظیفه دارید با او برخورد و بدون اغماض کار را تعطیل کنید. اگر کسی نمی تواند فضاهای اختصاصی پارک ها را مدیریت کند، هم با او و هم با طرف قرارداد برای اجاره فضای مربوطه باید برخورد شود.

قرار نیست برای جیب دیگری، فرهنگ و قانون را زیر پا بگذاریم 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قرار نیست برای جیب دیگری، فرهنگ و قانون را زیر پا بگذاریم و دل عده ای مردم متدین را به درد و رنج بیاوریم، خاطرنشان کرد: امروز نامی از این فضاها نمی برم اما بدانید که به دستگاه قضائی بر این موضوع تمرکز کرده است. وقتی خودمان می توانیم موضوعی را بررسی و مدیریت کنیم، نباید اجازه دهیم از بیرون برایمان مدیریت کنند.

قاسم پور تصریح کرد: هیچکس حق ندارد با عملکرد نادرست، تصمیم گیری، مدیریت و فرماندهی را زیر سوال ببرد. آقای شهردار این تبعیض است که صدای همه را در می آورد و اجازه نمی دهد یک کار خوب اجرایی شود. در طول دو سال گذشته، شورای ششم بارها درباره انگشت طلایی های شهرداری تذکر داده است؛ افرادی هستند که بدون ساعت زنی، حقوق دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از چنین اتفاقاتی، تصمیم بر این شد که نظم و انضباطی در شهرداری برقرار و بر اساس ساعت ورود و خروج کارکنان، به آن ها حقوق پرداخت شود، افزود: همچنین مقرر شد به منظور انتظام و الزام بخشی، از ادوات کمکی مانند دوربین و گیت استفاده و گزارش آن به شورای شهر ارسال شود که اگر این اتفاق نیفتد، یعنی جلسات شهرداری باد هوایی بیش نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: در حالیکه افراد حزب اللهی این شهر حتما باید ساعت بزنند، چرا در مورد سایر افراد نباید این اتفاق بیفتد؟ اگر قرار بر ساعت زدن است، همه باید نسبت به این امر اقدام کنند. بنا بود امروز نام افراد را اعلام کنم اما گذر می کنم و در صورت عدم اصلاح در جلسه آینده اسامی را اعلام می کنم تا مردم بدانند که تبعیض در مورد چه کسانی اتفاق می افتد.

قاسم پور با اشاره به اینکه همین تبعیض ها دلیل عدم جا افتادن اقدامات این چنینی در شهرداری است، اظهار کرد: آقای شهردار قاطع و محکم به سمت اصلاح امور این چنینی از جمله ایجاد نظم و انضباط حرکت کنید، شورای شهر نیز از شما حمایت می کند. این تصمیم، بسیار خوب است، لذا با بد اجرا کردن، کار خوب را زیر سوال نبرید. آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید زیرا این موضوع مانع اجرای امور بزرگ است.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18786

ثبت دیدگاه

  1. My brother suggested I would possibly like this website. He used to be totally right. This post actually made my day. You cann’t believe just how so much time I had spent for this information! Thank you! Строительная чешуя

  2. Highly energetic article, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2? vammebel.ru

  3. нужна медицинская справка spravki-kupit.ru

  4. Heya i’m for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly useful & it helped me out a lot. I hope to offer something back and help others like you helped me. диплом высшего образования с занесением в реестр

  5. hey there and thank you for your information I’ve definitely picked up anything new from right here. I did however expertise some technical issues using this web site, since I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will often affect your placement in google and can damage your quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective fascinating content. Make sure you update this again soon. гостиничные чеки купить спб

  6. Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging glance easy. The total glance of your site is great, let alonesmartly as the content! bezogoroda.ru

  7. Aw, this was a really nice post. Spending some time and actual effort to create a good article but what can I say I procrastinate a lot and never seem to get anything done. сделать чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.