• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

قطعی برق کشاورزان را با مشکلات جدی مواجه می کند/ به داد کشاورزان استان البرز برسید

  • کد خبر : 20018
  • 26 تیر 1402 - 17:02
قطعی برق کشاورزان را با مشکلات جدی مواجه می کند/ به داد کشاورزان استان البرز برسید
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه قطعی مکرر برق، کشاورزان با مشکلات جدی روبه‌رو می شوند، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: به داد و فریاد کشاورزان البرز برسید، اگر اقدام به موقعی انجام نشود، شاید دیگر فایده‌ای نداشته باشد.

به گزارش دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود، حجاب را رمز آغاز جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی خواند و گفت: فتح سنگر حجاب، آغاز راه برای سایر سنگرهایی است که ارکان قدرت ملی و اعتقادی شمرده می‌شوند اما گزارشات خوبی از عملکرد دستگاه‌های مسئول فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، به گوش نمی‌رسد.

وی مهم ترین دغدغه امروز جامعه را مسئله اقتصادی و معیشت مردم دانست و بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در سال رشد تولید و مهار تورم اقدام جدی و به موقعی را می‌طلبد؛ به داد و فریاد کشاورزان پرتلاش و زحمتکش استان البرز برسید.

حدادی خطاب به وزیر نیرو گفت: مدیریت آب کشاورزی به درستی انجام نمی‌شود. در بخش های تولید دام، زراعت، باغداری و ایجاد گلخانه که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه انتخابی است، از جمله تامین آب موردنیاز کشاورزان به درستی صورت نمی گیرد. حدود یک سال است که تسهیلات مورد نیاز سرمایه در گردش برای توسعه و تثبیت کشاورزی در البرز تعطیل شده و اقدامی انجام نمی‌شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه در زمان برداشت محصول نیاز به برق است و با قطعی مکرر برق، کشاورزان با مشکلات جدی روبه‌رو می شوند، خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: به داد و فریاد کشاورزان البرز برسید، اگر اقدام به موقعی انجام نشود، شاید دیگر فایده‌ای نداشته باشد.

وی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تامین آمبولانس و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه سی‌تی‌اسکن برای  بیمارستان‌های هشتگرد و نظرآباد، دستور تامین پزشک متخصص برای بیمارستان‌ها، ضرورت احداث بیمارستان شهر مهستان که حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد و تکمیل پروژه نیمه تمام بیمارستان طالقان را خواستار شد.

حدادی در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در احداث بیمارستان تامین اجتماعی که حدود سه سال است پیگیری می شود و مطالبه جدی مردم است، هیچ اقدامی صورت نگرفته است، خواستار احداث پلی‌کلینیک تامین اجتماعی نظرآباد، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری که یکی از اقدامات مهم بازنشستگان است شد.

وی از وزیر نیرو نیز خواستار دستور تسریع در انتقال آب سد طالقان به ساوجبلاغ و نظرآباد، تکمیل پروژه ارتقای تصفیه‌خانه آب شرب مهستان، احداث پروژه فاضلاب نظرآباد و چهارباغ، تکمیل پروژه نیمه‌تمام فاضلاب شهر هشتگرد شد و افزود: چرا تاکنون طبق بند ه تبصره هشت قانون بودجه سال ۱۴۰۱، پنج درصد از منابع حاصل از فروش آب سد طالقان پرداخت نشده است؟ وزیر راه و شهرسازی نیز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تعریض جاده سهیلیه و پل راه‌آهن شهر هشتگرد را تسریع کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20018

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.