• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
استاندار البرز:

همه استان‌ها موظفند اطلس وضعیت اتباع را به تصویب سازمان اتباع کشور برسانند

  • کد خبر : 28304
  • 27 اردیبهشت 1403 - 23:58
همه استان‌ها موظفند اطلس وضعیت اتباع را به تصویب سازمان اتباع کشور برسانند
استاندار البرز گفت: همه استان‌ها از جمله البرز موظف هستند اطلس وضعیت اتباع را به تصویب سازمان اتباع کشور برسانند، ما نیز در جلسات آتی اطلس وضعیت اتباع و چشم انداز آن را تصویب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه البرز که در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد، با بیان اینکه چند ایستگاه از قطار شهری کرج به طول حدود ۶ کیلومتر راه اندازی شده است، اعلام کرد: حفاری، ریل گذاری و تأسیسات هر کیلومتر مترو بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با اشاره به افتتاح ۷ ایستگاه دیگر بیان کرد: تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا به زودی ایستگاه متروی شهید سلطانی را راه اندازی و به خط ۵ متروی تهران متصل کنیم. اختلاف نظری در محل دپو یا محل توقف قطارها داریم که درصدد هستیم آن را درون مجموعه خود حل کنیم و از معاون حقوقی رئیس جمهور درخواست شد به موضوع ورود کند.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری تصریح کرد: در حوزه اتباع برای نخستین بار سازمان اتباع خارجی در دولت و وزارت کشور شکل گرفته و برنامه مرتب و منسجمی برای ساماندهی آنها داریم. حدود ۴۸ هزار اتباع جمع آوری و بیش از ۳۰ هزار نفر از آنها طرد شده اند. همه استان‌ها از جمله البرز موظف هستند اطلس وضعیت اتباع را به تصویب سازمان اتباع کشور برسانند که در روز دوشنبه سه استان این اقدام را انجام دادند و ما نیز در جلسات آتی اطلس وضعیت اتباع و چشم انداز آن را تصویب می‌کنیم.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه شرکت‌های دانش بنیان وضعیت خوبی داریم و در شاخص‌های مختلف رتبه چهار را به خود اختصاص داده‌ایم و تعداد این شرکت‌ها از ۲۵۶ به حدود ۴۷۰ مورد رسیده است. در خصوص شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های نوآور و موضوعات مرتبط نیز اتفاقات خوبی افتاده و درصدد هستیم رتبه سوم کشور را کسب کنیم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28304

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.