• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
17
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد؛

ورود جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به عرصه جهاد تبیین و تبلیغ

  • کد خبر : 20957
  • 12 مرداد 1402 - 18:38
ورود جدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به عرصه جهاد تبیین و تبلیغ
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز وجه تمایزی با سایر استان ها داشت و آن این بود که در راستای جهاد تبیین و تبلیغ که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به صورت جداگانه از کشور برنامه های ویژه ای را اجرا کرد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: اجرای برنامه های ملی و مذهبی و برگزاری مراسم انقلابی و ملی در سطح کشور، از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که باید به نحو احسن انجام شود.

وی تعظیم شعائر الهی را از دیگر وظایف این نهاد انقلابی دانست و از برگزاری راهپیمایی ها و اجتماعات گسترده در خصوص عفاف و حجاب، محکومیت آتش زدن قرآن، اغتشاشات، دفاع از امنیت کشور و نیروهای نظامی و … در استان البرز خبر داد و مطرح کرد: ما بر اساس وظیفه خود، باید این برنامه ها را به صورت مداوم و مستمر در سراسر استان اجرا می کردیم که این امر محقق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز وجه تمایزی با سایر استان ها داشت و آن این بود که در راستای جهاد تبیین و تبلیغ که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به صورت جداگانه از کشور برنامه های ویژه ای را اجرا کرد که از جمله آن ها می توان به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در خصوص عفاف و حجاب و مسائل تبیینی در سطح دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

حجت الاسلام ابراهیمیان بیان کرد: به منظور اطاعت از منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و تبلیغ که وظیفه همه آحاد بشریت به ویژه نهادهای انقلابی است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در سال گذشته، برای اولین بار در کشور، اقدام به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کرسی های آزاداندیشی در ۹۷ مدرسه دخترانه متوسطه اول و دوم و ادارات، سازمان ها، حوزه های علمیه، مساجد و هیئات مذهبی کرد.

وی با اشاره به تهیه و اجرای ۴۷ برنامه تلویزیونی و رادیویی در سال گذشته خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم ما، اجرای برنامه در پارک ها و فضاهای عمومی بود که در این راستا حدود ۲۷ ویژه برنامه توسط این نهاد با حضور صدها نفر و گاها سه تا چهار هزار نفر در پارک ها و فضاهای عمومی برگزار شد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز عهده دار مباحث فرهنگی و انقلابی جشنواره لاله های کرج نیز بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، برگزاری ۲۱ مسابقه فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی همراه با اهدای جوایز نقدی به برندگان و حضور در ۱۹۷ جلسه محتوایی و تبیینی در ادارات، سازمان ها و نهادهای استان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و از تشکیل دو گروه سرود ویژه از کمیته مردمی خبر داد و بیان کرد: مسئولیت کمیته محتوایی البرز در برنامه های ملی، مذهبی و انقلابی به این نهاد محول شده و اقدامات مذکور، گزیده ای از اقدامات انجام شده هستند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20957

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.