• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
12
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز عنوان کرد؛

کلاهبرداری با شگرد جابجایی کارت عابربانک در استان البرز

  • کد خبر : 21446
  • 26 مرداد 1402 - 17:32
کلاهبرداری با شگرد جابجایی کارت عابربانک در استان البرز
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابربانک سرقتی با کارت بانکی شهروندان، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ پیمان لطیفی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان مبنی بر جابجا کردن کارت بانکی شاکی با یک کارت دیگر و خالی کردن حساب او از طریق خریدن دخانیات، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که متهم با تور کردن سوژه‌های خود در صف نانوایی با بهانه اینکه کارت بانکی همراه ندارد، کارت بانکی مالباخته را دریافت می کرده و پس از کشیدن وجه نان، یک کارت دیگر را به مالباخته تحویل می داده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه متهم وجوه کلاهبرداری شده را از طریق خرید دخانیات نقد می‌کرد، مطرح کرد: در ادامه با تلاش‌های مشترک پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ چمران شهر کرج، متهم در حال خرید کالا از طریق کارت‌های سرقتی دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ لطیفی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف و تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تحقیقات بر روی این پرونده برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد. به شهروندان نیز توصیه می‌کنیم که از در اختیار گذاشتن کارت بانکی و رمز آن به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21446

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.