• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

گره‌گشایی از معضل چند ساله املاک قولنامه ای در ماهدشت

  • کد خبر : 26494
  • 13 اسفند 1402 - 19:12
گره‌گشایی از معضل چند ساله املاک قولنامه ای در ماهدشت
شهردار ماهدشت با اشاره به لغو ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای، آن را موجب رفع بلاتکلیفی چندین ساله و خبری خوش برای قشر سازنده و تسریع در نوسازی بافت های فرسوده دانست.

عسگرنصیری، شهردار ماهدشت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دیده بان البرز، گفت: پس از ابلاغیه استانداری البرز به شهرداری، متقاضیان دریافت پروانه ساخت برای املاک قولنامه ای می‌توانند جهت تشکیل پرونده به شهرداری مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: اعلام این خبر خوش، موجی از رضایتمندی را در شهروندان و سازندگان ایجاد کرده است، زیرا طی چندین سال اخیر امکان پاسخگویی به مطالبه این عزیزان با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مقدور نبود.

شهردار ماهدشت بیان کرد:: با رونق ساخت و سازها در املاک قولنامه ای، روند نوسازی بافت های فرسوده سرعت می گیرد و به آبادانی شهری کمک می شود همچنین منابع درآمدی شهرداری ماهدشت جهت تقویت خدمت رسانی به شهروندان و محرومیت زدایی و رشد سرانه‌های خدماتی و عمرانی و فرهنگی بهبود می‌یابد.

نصیری تصریح کرد: گره گشایی از صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای پس از چندین سال وقفه ماحصل مکاتبات و رایزنی های مداوم با دستگاه‌های ذیربط بوده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امام جمعه و مسئولین شهری نیز مطالبه گری و پیگیری ویژه‌ای در این راستا داشته اند که در نهایت استاندار طی دستوری راهگشا این معضل را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.