• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

آزادی بیش از ۳۰ زندانی بدهکار مالی در طرح مکتب حاج قاسم

  • کد خبر : 2157
  • 18 آذر 1399 - 16:29
آزادی بیش از ۳۰ زندانی بدهکار مالی در طرح مکتب حاج قاسم
کمک به آزادی بیش از 30 زندانی بدهکار مالی در طرح مکتب حاج قاسم، یکی از مصوبات کمیته برگزاری این طرح بود که مقرر شد از ۲۸ آذر تا ۲۸ دی ماه سال جاری در زندان های استان البرز اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کمیته برگزاری مکتب حاج قاسم با حضور مدیر کل، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان زندان های استان البرز در اداره کل زندان های این استان تشکیل جلسه داد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز در این جلسه با اشاره به تأثیر عالم گیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه ظلم ستیزی گفت: این شهید یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ ترین چهره‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است که به عنوان نماد مبارزه با استکبار ستیزی و ظلم جهانی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: به جرأت می توان گفت امروز شأن، مقام، تفکرات و راه و منش شهید سلیمانی، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده به طوری که لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است. سلیمانی را می توان مصداق بارز مؤمنانی دانست که در آیه ۲۳ سوره احزاب از آنان نام برده شده که تا لحظه شهادت بر عهدی که با خدای خود بسته اند، صادقانه ایستاده اند.

مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قالب طرح سراسری “مکتب حاج قاسم” گفت: این طرح در چهار فصل از سوی سازمان زندان ها تهیه شده و برای ادارات کل جهت اجرا از ۲۸ آذر لغایت ۲۸ دی ماه سال جاری ارسال شده است.

جمیاری بیان کرد: قصد ما این است تا در زندان های استان البرز علاوه بر اجرای این طرح سازمانی برنامه های ابتکاری دیگری که در شأن و مقام سردار شهید سلیمانی باشد را نیز اجرایی کنیم.

این جلسه با مصوباتی همچون تهیه جهیزه برای ۱۴ خانواده زندانی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن های حمایت از زندانیان استان، دیدار با خانواده های زندانیان نیازمند و اهدای سبد معیشتی به آنان، کمک به آزادی بیش از ۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک ستاد دیه، خیرین و مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز همراه بود.

۱۴ ختم قرآن در روز و اهدای ثواب آن به روح شهید سلیمانی، توزیع کاتالوگ هایی با موضوع زندگینامه آن شهید بین مددجویان، سربازان وظیفه و همکاران، برگزاری برنامه های هنری شامل تئاتر، سرود، عصر شعر و خاطره و تقدیر از هنرمندان برتر هر رشته نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار است از ۲۸ آذر تا ۲۸ دی ماه سال جاری در قالب طرح “مکتب حاج قاسم” در زندان های استان اجرا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2157

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.