• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

آزادی ۳۵۰ زندانی بدهکار در البرز از ابتدای سال جاری تاکنون

  • کد خبر : 2404
  • 26 آذر 1399 - 11:41
آزادی ۳۵۰ زندانی بدهکار در البرز از ابتدای سال جاری تاکنون
مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون با پرداخت هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال، تعداد ۳۵۰ نفر زندانی بدهکار ی که مجازات حبس را سپری کرده اند از زندان های استان البرز آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جلسه هماهنگی ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان البرز با حضور معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) این استان و رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و جمعی از مسئولین بسیج اقشار البرز در زندان فردیس برگزار شد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز در این جلسه بیان کرد: تلاش در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم عمد و غیرعمد بدهکار که مدت حبس آنان به اتمام رسیده از جمله اولویت های سازمان زندان هاست که این اقدام در کاهش جمعیت زندان ها و تعیین تکلیف محکومین بدهکار و شکات آنان بسیار مؤثر است.

وی ضمن قدردانی از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که همیشه در کنار مسئولین زندان ها بوده اند و با کمک های خود آزادی را به زندانیان نیازمند هدیه می کنند، ادامه داد: جلب مشارکت های عمومی و استفاده از ظرفیت مراکز و مؤسسات خیریه و نیکوکاری و نیز خیرین نیک اندیش می تواند در گره گشایی از زندانیان بدهکار و نیازمند و کمک به آزادی آنان موثر باشد.

مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون با پرداخت هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال، تعداد ۳۵۰ نفر زندانی بدهکار شامل جرائم غیرعمد و محکومین بدهکاری که مجازات حبس را سپری کرده اند از محل کمک های ستاد دیه، انجمن های پنج گانه حمایت از زندانیان استان، مرکز نیکوکاری شهدای اداره کل زندان ها و خیرین و اعطاء تسهیلات بانکی از زندان های استان آزاد شدند.

جمیاری با اشاره به تفاهم نامه سازمان زندان های کشور با سازمان بسیج مستضعفین و مشارکت خوب تشکیلات بسیج، خیرین بسیج اصناف و هنرمندان در کمک به آزادی ۷۶ زندانی بدهکار در چهارم آذر ماه جاری، اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان، بسیج اصناف، بسیج وکلا و کارشناسان حقوقی، بسیج سازندگی و دیگر اقشار بسیج، حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان بهتر و بیشتر از گذشته انجام شود.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان راهکارهای خود در زمینه کمک به آزادی زندانیان، اعطای سبد های معیشتی، ارائه مشاوره های حقوقی و تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند زندانی پرداختند و در پایان لوح تقدیر صادره از فرمانده سپاه استان و رئیس ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان به مدیرکل زندان های البرز اعطاء شد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2404

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.