• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
به همت انجمن حمایت از زندانیان فردیس صورت گرفت؛

آزادی ۸ زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز

  • کد خبر : 12152
  • 19 آذر 1401 - 14:29
آزادی ۸ زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز
مدیرکل زندان‌های استان البرز از آزادی هشت زندانی بدهکار مالی با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل زندان های استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس در انجمن حمایت زندانیان این شهرستان، زمینه آزادی هشت زندانی بدهکار مالی با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز مهیا شد.

علی چهارمحالی مدیرکل زندان‌های استان البرز، کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز به آزادی این زندانیان را نشان از حس مسئولیت اجتماعی مسئولین این اداره کل دانست و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت دیگر نهاد‌ها نیز این سنت حسنه به صورت گسترده در سطح استان اجرا شود.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل راهداری استان به خاطر حس نوعدوستی به رقم بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این زندانیان اشاره کرد و گفت: بدهکاران مالی، مجرم نیستند و به دلایلی دچار بدهکاری شده اند و اگر خیرین، مسئولین و نهادهایی مانند کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه، مرکز نیکوکاری و … جهت پرداخت بدهی این زندانیان اقدام نکنند آزادی آنان تا زمانی که شاکی خصوصی داشته باشند هرگز میسر نمی‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان البرز با تاکید بر جلوگیری از آسیب به بنیان خانواده این بدهکاران اظهار کرد: نیکوکاران می توانند جهت کمک به آزادی زندانیان و معیشت خانواده‌های آن ها به ستاد دیه و انجمن‌های حمایت از زندانیان مراجعه کنند.

چهارمحالی اضافه کرد: خیرین همچنین می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت‌های بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ متعلق به ستاد دیه استان البرز، ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۷۶۲۵ برای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۱۷۴۵ به نام انجمن حمایت از زندانیان کرج واریز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12152

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.