• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
مدیرکل کمیته امداد استان البرز خبر داد؛

آمادگی ۱۹۰ پایگاه کمیته امداد در البرز برای جذب حامی در شب های قدر 

  • کد خبر : 15628
  • 20 فروردین 1402 - 18:14
آمادگی ۱۹۰ پایگاه کمیته امداد در البرز برای جذب حامی در شب های قدر 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: همزمان با شب‌های قدر، 190 پایگاه‌ کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده یا در زندان هستند و یا متارکه کرده اند، حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و مراکز نیکوکاری البرز بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند، از آمادگی ۱۹۰ پایگاه کمیته امداد البرز برای جذب افراد خیر و نیکوکار به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین در شب های قدر خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار حامی حمایت یک هزار و ۵۲۴ یتیم و ۴ هزار و ۸۲۱ فرزند محسنین را بر عهده ‌دارن، افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان اکرام و ۶۵۸ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی ‌یابی البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری و هیئت ها مستقر هستند، اظهار کرد: جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

محمدی فرد در پایان یادآور شد: مردم خیر استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و دفاتر امداد شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ از ایتام و فرزندان محسنین حمایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=15628

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.