• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0
امام جمعه ماهدشت:

آیت الله رئیسی سیاست رایج را از پلشتی‌ها و سیاست بازی‌ها تطهیر کرد

  • کد خبر : 28550
  • 04 خرداد 1403 - 15:36
آیت الله رئیسی سیاست رایج را از پلشتی‌ها و سیاست بازی‌ها تطهیر کرد
امام جمعه ماهدشت گفت: آیت الله رئیسی در حالی سیاست رایج را از پلشتی‌ها و سیاست بازی‌ها تطهیر کرد و الگویی برای آیندگان شد که وی را متهم کردند زبان دنیا را بلد نیست اما از پای ننشست و مسیر صحیح حرکت انقلاب را در سیاست خارجی نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهدشت ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان وی گفت: آیت الله رئیسی مدیریت خستگی ناپذیر و سالم خود در مسئولیت‌های مختلف را نشان داد و همین موضوع از وی یک چهره کارآزموده ساخته بود، نکته برجسته و مهم دیگر در مشی و کارنامه این شهید والامقام، مردمی بودن اوست.

وی با بیان اینکه مدیریت، به خصوص در سطوح کلان آن، همواره با چالش‌های متعددی مواجه است، اذعان کرد: اختلاف نظرات و سلایق، گاهی موجب بروز اصطکاک‌هایی می‌شود که از چارچوب و مرزهای قابل قبول خارج‌ شده‌ و می‌تواند عوارض‌ و تبعات‌ تلخی‌ به‌ دنبال‌ داشته‌ باشد. گاهی‌ نیز کسانی‌ حتی‌ با نیت‌ اصلاح‌ و نقد، پا را از دایره‌ انصاف‌ فراتر و در بیان‌ مواضع‌ خود، اخلاق‌ را کنار می‌گذارند.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به اینکه در مواجهه‌ با چنین‌ موقعیت‌ها و برخوردهایی، پای‌ ظرفیت‌ و اخلاص‌ افراد به‌ میان‌ می‌آید اذعان کرد: اینکه اشخاص چقدر حاضر هستند خود را فدای مصالح و منافعی بزرگ‌تر کنند. بی‌شک چنین برخوردی با ناملایمات و بی‌انصافی‌ها، ظرفیت شخصیتی و اخلاق‌مداری بسیاری را می‌طلبد. آیت الله رئیسی در حوزه سیاست یک مکتب را پایه گذاری کرد و سیاست در عین دیانت را به عرصه واقعیت آورد.

حجت الاسلام رادمرد اظهار کرد: او در حالی سیاست رایج را از پلشتی‌ها و سیاست بازی‌ها تطهیر کرد و الگویی برای آیندگان شد که وی را متهم کردند زبان دنیا را بلد نیست اما او و وزیر انقلابی و مجاهدش از پای ننشستند و با نصب العین قرار دادن شعار مصلحت، حکمت و عزت در دیپلماسی، مسیر صحیح حرکت انقلاب را در سیاست خارجی نشان دادند و دیپلماسی اقتصادی یکی از اولویت‌های این دولت شد.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید ما در فضای داخل نیز اقدامات و برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ و مسائل اقتصادی و اجتماعی اجرا کرد که برخی از آنها ثمر داد و برخی دیگر نیز در بلند مدت به ثمر خواهد نشست اما مهم این است که مردم دوندگی ها و خستگی ناپذیری او را به خوبی دیدند و مشاهده کردند که با دغدغه و انگیزه به دنبال حل مشکلات جامعه بود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی، توجه به امام جامعه و کلام، راهبری و رهبری ایشان نجات بخش است و ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند. همچنین تبیین درست و واقعی اقدامات دولت سیزدهم مهم است تا فراموش یا دچار تحریف نشود. باید مراقب باشیم تا این راه ارزشمندی که شهید رئیسی آغاز کرد و نفس تازه انقلابی گری را که در میان مسئولان و مردم دمیده است در میان بازی‌های برخی گم نشود.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.