• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج:

اجرائیات بر اساس مصوبات شوراست نه سلیقه

  • کد خبر : 11551
  • 23 آبان 1401 - 4:46
اجرائیات بر اساس مصوبات شوراست نه سلیقه
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: اجرائیات از جمله تراش و روکش آسفالت در محلات مختلف براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و نظر کمیسیون انجام شده و سلیقه ای نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نطق جلسه قبل رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت، تذکر داد: یکی از اعضای شورا بدون بررسی و پشتوانه علمی مطلبی را بیان کرد در حالی که وی هم دارای سلامت نفس و هم تقواست اما چون همگانی شده مطرح می کنم.

وی اضافه کرد: جهت تنویر افکار عمومی اعضای شورا، شهردار کرج، مدیران وی، اصحاب رسانه و شهروندان بیان می کنم تصمیماتی که در شهر اجرائی می شود مصوبات شوراست و برخی اختیارات از تباصر بودجه به کمیسیون ها داده می شود که ملاک عمل است و لاغیر.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در تبصره ۲۹ بودجه ۱۴۰۰ شورای پنجم موضوع تراش و روکش معابر و اولویت بندی آن را منوط به تصمیم کمیسیون دانسته که در جلسه ۵۵ کمیسیون عمران و حمل و نقل بند یک موضوع تراش و روکش بیش از ۱۱۰ معبر به تصویب رسید و محلات خاص مدنظر نیز جزو مصوبات شورای پنجم بود.

رحیمی تاکید کرد: با توجه به اهمیت تراش و روکش معابر مجدداً برای بازنگری موضوع در جلسه پنجم کمیسیون عمران و حمل و نقل مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در بندهای دو و چهار لیست مصوب شده شورای پنجم، توسط کارگروهی بازدید میدانی انجام شد و به ۹۱ معبر کاهش پیدا کرد و در کمیسیون فوق مصوب شد که از این تعداد، ۶۲ معبر تراش و روکش انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: ۲۹ معبر نیز در حال صدور دستور کار و یا عملیات حفاری و یا جدول گذاری هستند که از زحمات و تلاش های همه اعضا، مجموعه مدیریت شهری، حوزه عمران (اعم از معاونت مناطق و سازمان عمران) تشکر می کنیم. از کلماتی همچون «هشدار می دهم» یا «خاطی کیست؟» استفاده نمی کنم اما هر کس در هر عنوانی باید امور محوله به خود را به خوبی انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در هر مسند و جایگاهی که هستیم باید در راستای رفع مشکلات مردم کارها به درستی انجام شود و اگر این امر صورت نگیرد ضمان است و خطا محسوب می شود، این موارد چون بی احترامی به حقوق شهروندان است، هشدار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11551

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.