• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری استان البرز خبر داد؛

اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در اشتهارد

  • کد خبر : 24071
  • 01 آذر 1402 - 14:06
اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در اشتهارد
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه‌گیری، روکش آسفالت حفاظتی اسلاری ‌سیل در شهرستان اشتهارد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در کمربندی اشتهارد و محور اشتهارد - بوئین زهرا در حال اجرا هستند.

به گزارش دیده بان البرز، سعید امیرانی‌زاده، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت حفاظتی در کمربندی اشتهارد خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۱۶ کیلومتر در لاین رفت و برگشت در حال اجراست.

وی اضافه کرد: مدت قرارداد این پروژه ۱۲ ماه است و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود. عملیات روکش آسفالت اسلاری سیل در محور اشتهارد – بوئین زهرا به طول ۱۲ کیلومتر در لاین رفت و برگشت در حال اجراست.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز بیان کرد: مدت قرارداد این پروژه نیز ۱۲ ماه است و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

امیرانی‌زاده با تاکید بر اینکه هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر محور و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است، عنوان کرد: اولویت راهداری استان البرز برای بهسازی و روکش آسفالت به ترتیب راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.