• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد؛

اجرای طرح سراسری «آرامش در شهر» در البرز/ ۴۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند 

  • کد خبر : 22783
  • 10 مهر 1402 - 11:21
اجرای طرح سراسری «آرامش در شهر» در البرز/ ۴۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند 
فرمانده انتظامی استان البرز از جمع آوری 400 معتاد متجاهر طی چند روز اخیر در طرح «آرامش در شهر» که همزمان با بازگشایی مدارس در این استان اجرا شد، خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، طرح «آرامش در شهر» به صورت سراسری و به منظور ایجاد محیطی امن برای تردد دانش آموزان در مراکز آموزشی و با هدف پاکسازی محیط پیرامونی مدارس و دانشگاه ها تا شعاع قابل اطمینان از لحاظ وجود جرائم مرتبط با موادمخدر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور فیزیکی پلیس موجب ایجاد فضای امن در محیط می شود، افزود: در این راستا ماموران انتظامی استان با حضور پررنگ در محیط پیرامونی مدارس و دانشگاه ها، زمینه ایجاد آرامش خاطر محصلان و خانواده ها را فراهم می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی پاتوق های تجمیع معتادان متجاهر در محیط اطراف مدارس و دانشگاه ها، تاکنون موفق به جمع آوری ۴۰۰ معتاد متجاهر و تحویل آن ها به مراکز بازپروری شده اند.

سردار هداوند با اشاره به تداوم اجرای طرح آرامش در شهر با هدف برقراري نظم و امنيت پايدار برای شهروندان و به ویژه دانش آموزان، اظهار کرد: والدین هرگونه موارد مشكوك در زمينه جرائم مرتبط با مواد مخدر نظیر خريد و فروش را سريعأ به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.