• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

اختصاص زمین به احداث كلینیک پزشكی در کمالشهر از سوی مدیریت شهری

  • کد خبر : 8621
  • 05 مرداد 1401 - 17:42
اختصاص زمین به احداث كلینیک پزشكی در کمالشهر از سوی مدیریت شهری
شهردار کمالشهر از اختصاص زمینی به احداث کلینیک پزشکی از سوی مدیریت شهری خبر داد و گفت: این اقدام گام دیگری در راستای افزایش سرانه های درمانی کمالشهر است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی شهرداری کمالشهر، امیر بهمنی، شهردار کمالشهر در جلسه رسمی شورای اسلامی این شهر که با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت کرج، نائب رئیس مجمع و اعضای شورای شهر برگزار شد، از اختصاص زمینی به احداث کلینیک پزشکی از سوی مدیریت شهری خبر داد و گفت: این اقدام گام دیگری در راستای افزایش سرانه های درمانی کمالشهر است.

وی مطرح کرد: بی شک، نیاز این منطقه با احداث یک کلینیک مجهز پزشکی ارضا نخواهد شد، با همین دیدگاه مدیریت شهری در تلاش است با تخصیص زمین یا جذب سرمایه گذار و خیر، اقدامات مؤثری را در راستای افزایش سرانه پزشکی انجام دهد.

شهردار کمالشهر بیان کرد: پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر، پس از حضور رئیس جمهور و تخصیص بودجه، اکنون با روند قابل قبولی در حال پیشرفت است که امیدواریم با تزریق مرحله به مرحله بودجه تخصیص یافته و نظارت مسئولین ذیربط بتوانیم به زودی شاهد رخدادهای مطلوبی در این زمینه باشیم.

بهمنی در رابطه با رفع مشکل دوربرگردان های بلوار شهید بهشتی و با اشاره به ترافیک طاقت فرسای ساعات پیک مطرح کرد: لازم است در ارائه طرح و انجام مراحل مطالعاتی و تامین اعتبارات تعجیل شود زیرا مشکل ترافیک در شهر رو به رشد کمالشهر، موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

وی با اشاره به حفاری های ادارات خدمت رسان و مشکلاتی که مدیریت شهری با آن ها مواجه است، ضمن ابراز تأسف از نبود برنامه مدون برای حفاری ها که موجب نارضایتی شهروندان شده است، افزود: در اذهان عمومی تمام مسائل شهری به نوعی با شهرداری مرتبط است، حتی قصور یا کوتاهی برخی امور از سوی ادارات خدمات رسان دیگر مستقیما متوجه شهرداری است.

شهردار کمالشهر با بیان اینکه این امر وظیفه ما را در جهت ایجاد هماهنگی با این ادارات بیشتر و حساس تر کند، ضمن اظهار امیدواری برای انجام هماهنگی های بیشتر این ادارات با مدیریت شهری اظهار کرد: قطعا همکاری و هماهنگی بیشتر فی مابین ادارات گاز، برق و مخابرات و … می تواند در بهبود وضعیت معابر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8621

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.